Arvokkain Ankkajulkaisusi?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mikä on mielestäsi arvokkain ankkajulkaisu?

Ja millä on mielestäsi eniten tunnearvoa?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Arvokkain ankkajulkaisuni on varmaankin ohut Vankalla Pohjalla-albumi, missä on Carl Baksin sarjoja. Se ei ole kuin n.6 vuotta vanha, mutta melko harvinainen kuitenkin.

Eniten tunnearvoa on varmaankin ekalla taskarillani, jonka sain vuonna 2002.

Vierailija

Arvokkaita julkaisuja ei minulta löydy, mutta tunnearvoa on eniten Don Rosan nimmaroimalla Roope Ankan elämä ja teot ykkösellä :)

Vierailija

Tunnearvoa on eniten Aku Ankan satasivuiset 1.(Ensimmäinen akkari juttuni!)

Ja 2006 Kari Korhosen erikoisnumerolla(sisältää parhaimman Karin käsikirjoittaman sarjan)

Arvokkain on(rahallisena arvona) Ankkalinnan alamaailma.

Vierailija

Eniten tunnearvoa on ekoilla taskareillani 41 ja 74,mutta arvokkaimpia julkaisuitani ovat kaikki ropsut ja kaikki taskarit 1.painoksina,nimmaroidut kovakantiset sekä Carl Barksin kootut 2 ja 12 ja onhan niitä julkaisuja kaapit täynnä ;)

Vierailija

Mun arvokkaimpia julkaisuja on ainakin Roope-setä nro 2, Aku Ankan parhaat -kirja Don Rosan nimikirjoituksella, Hollantilaiset mestarit -kirja tekijöiden nimikirjoituksilla ja piirroksilla. Tunnearvoa näillä ainakin on.

Vierailija

Arvokkainta en tiedä mutta tunnearvoa on ainakin Minä Aku Ankka -kirjalla ja ensimmäisellä lukemallani Akkarilla(AA 10/98).

Vierailija

Eniten tunnearvoa on ehkä mun ekalla lukemallani akkarilla (nro.10 2004.Ja arvokkain ehkä Mikin Dekkari Pokkari 1.

Vierailija

En tiedä. Ehkä taskari numero 14, sillä se on aivan täydellinen ja virheetön eikä edes oo naarmuja. Aivan täydellinen taskari vois sanoo.

Vierailija

Arvokkain on aku ankka lehti missä alko kolmen caballeron paluu 100-50 euroa ja eniten tunnearvoa mikki kiipelissa taskarilla

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat