Tupu,Hupu....

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

.... vai Lupu?

Kommentit (11)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Mattiii kirjoitti:Olen samaa mieltä Reizenin kanssa.

Mielestäni Tupu on paras sillä hän on älykkäin Barksin mukaan. Tämä johtuu siitä, että hän aloittaa lauseen. Lupu on tyhmin, koska lopettaa lauseen. (tämä oli siis Barksin selitys)

Oon itsekin kuulut joskus tuon teorian, jos Barks on noin sanonut niin luotetaan siihen.

Vierailija

Reizen kirjoitti:No, he ovat identtisiä, joten on hyvin hankalaa todeta kuka, koska yksikään näistä pojista ei omaa mitään henkilökohtaisia tunteita, joka erottuisi muista veljistään.

Joo näin on.

Vierailija

No, he ovat identtisiä, joten on hyvin hankalaa todeta kuka, koska yksikään näistä pojista ei omaa mitään henkilökohtaisia tunteita, joka erottuisi muista veljistään.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielestäni Tupu on paras sillä hän on älykkäin Barksin mukaan. Tämä johtuu siitä, että hän aloittaa lauseen. Lupu on tyhmin, koska lopettaa lauseen. (tämä oli siis Barksin selitys)

Vierailija

Kyllä Barks tietää... Mutta minusta he ovat kuitenkin kaikki ihan saman vertaisia. Ilman toisiaan he eivät selviäisi niin hyvin. Mutta jos he laittavat saman laisen lakin päähän kuten sudenpentujen päähine, mahtavatko he erottaa toisiaan?

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Mielestäni Tupu on paras sillä hän on älykkäin Barksin mukaan. Tämä johtuu siitä, että hän aloittaa lauseen. Lupu on tyhmin, koska lopettaa lauseen. (tämä oli siis Barksin selitys)ole samaa mieltä aku hullu

Vierailija

He ovat identtisiä kolmosia, joten heitä ei erota muutoin, kuin lakeista. Mielestäni heistä paras on kuitenkin Hupu. Hupu Ankka on lempihahmoni numero 1. Todella järkevä selitys Akuhullu. Tiedät todella paljon Aku Ankasta (ehkä jopa enemmän kuin minä) vaikka olet 97 eli jotain 11 vuotta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat