jos saisit tehdä aku ankka videopelin...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

jos saisit tehdä aku ankka videopelin niin minkälaisen tekisit siitä ja millainen juoni siinä olisi?

Kommentit (8)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siinä Aku voisi tehdä mitä vain Ankkalinnassa ja muissa paikoissa. Aku voisi myös mennä jonnekin kauas saarelle lentokoneella. Siinä voisi itse päättä, mitä Aku puhuu. Aku voisi myös muuntua Taikaviitaksi. Pelissä pitäisi kerätä paljon rahaa työllä yms. että AKu saisi velat maksettua aikarajan sisällä ja pääsisi vielä seuraavalle tasolle (jossa velat suurenevat) ja viemään Iineksen lomamatkalle.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Siinä Aku voisi tehdä mitä vain Ankkalinnassa ja muissa paikoissa. Aku voisi myös mennä jonnekin kauas saarelle lentokoneella. Siinä voisi itse päättä, mitä Aku puhuu. Aku voisi myös muuntua Taikaviitaksi. Pelissä pitäisi kerätä paljon rahaa työllä yms. että AKu saisi velat maksettua aikarajan sisällä ja pääsisi vielä seuraavalle tasolle (jossa velat suurenevat) ja viemään Iineksen lomamatkalle.

Tällainen Sims-tyylinen peli, jossa elettäisiin Akun, Roopen tai jonkun muun ankkalinnalaisen elämää, voisi olla hyvä. Muita ideoita olisivat:

Peli, jossa etsitään aarteita Roopen tai Indiana Hopon kanssa.

Klassinen puolustuspeli, jossa puolustetaan rahasäiliötä.

Peli, jossa otetaan rikollisia kiinni Taikaviitan hahmossa.

Viimeisenä peli, jossa ankanpojat ampuvat opettajiaan ritsalla.

Vierailija

Minä tekisin kingdom hearts III:

Aku oli juuri lomalla Soran kanssa kun king Mickeyltä tulee raportti:

Xemnas on noussut kuolleista. Minä ja Hessu odotamme teitä Disney castlessa. Tulkaa pian! Meidän pitää olla organisation 13 vastaan.

Arvatkaa mitä he tällä kertaa yrittävät?! He yrittävät murtautua Roope MacAnkan Rahasäiliöön. Siinä tämän hetken raportti...

Vierailija

Saisi päättää mitä näistä tekee

-Olla Ankanpoikien hahmossa koulussa ja Paratiisitiellä

-Akun hahmossa töissä Roopella ja Iineksen kanssa ja etsimässä Roopen kanssa aarteita.

-Iineksen hahmossa shoppailemassa kaupungilla.

-Olla Pelle ja keksiä uusia härveleitä.

-Olla Roope ja hoidella bisneksiä ja tivata Akulta hänen velkojaan.

-Olla Touho ja etsiä jotain mikä saisi hänelle uusia ystäviä.

- Hessun hahmossa kunnostamassa ainakin taloa.

-Mikin hahmossa, ratkoa rikoksia ja auttaa poliiseja.

Aika moniuolinen peli olisi.;)Lisäilen kun keksin jotain.

Vierailija

Siinä Akun pitäisi viedät pojat elokuviin ja itse Iineksen kanssa ulos mutta sitten Mikki ja Roope tulevat ahdistelemaan Akua ja Akun pitää puhua heidät ympäri tai juosta hirmu vauhtia Pellen pajalle odottamaan keksintöä.

Vierailija

Siinä saisi pelata kaikilla hahmoilla ja siihen saisi kaksinpelin. Eri hahmot joutuisivat tekemään asioita, joita joutuvat tavallisesti tekemään.

Vierailija

Päähenkilö olisi Aku, joka seikkailee eri tarinoissa. Ensimmäinen tarina sisältäisi Puhuvia Koiria ja Joppeja jotka auttavat akua menemään maailmaa eteenpäin. Seuraavana tulisi Akun talo, jossa olisivat ankanpojat ja Roope. Roope antaisi Akulle tehtävän mennä katsastamaan öljylähteensä ja kaivoksensa. Kun Aku on selvittänyt kaikki tasonsa, peli on menty läpi. Peli olisi tottakai kolmiulotteinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat