minkä laisia ankkaprofiili kuvia haluaistte

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mulle kyllä kelpaa nykyinen

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Don Rosan ja Marco Rotan piirtämiä kuvia, ne olis kivoja. Ja sit enemmän Minni Hiiren kuvia, josko löytyis joku sopiva :D

Vierailija

Minulle ei sovi oikein muu kuin Taikaviitta. Mutta voisinhan kuitenkin käyttää jotain muitakin kuvia kuin Taikavittaa. Voisihan uusia Taikaviitta kuvia tulla. Ainakin haluaisin niin kuin monet muutkin, Don Rosan kuvia.

Vierailija

91800 kirjoitti:

Kultu_neiti kirjoitti:Mullekkin kelpaa nykyinen,mutta se voisi olla Don Rosan piirtämä.

Eikö tuo ole Don Rosanpiirtämä? (E oo kyllä hirveen hyvä``Tunnista piirtäjä`` pelissä.

Tuo kuva on Barksiä. takaisin Klondikeen sarjasta. No mulle taitaa olla se ja sama tuleeko uusia kun tämä on hyvä

Vierailija

Itse asiassa en kaipaa yhtäkään uutta avaa, koska en aio vaihtaa tätä nykyistä ikinä, tämä on niin hyvä.

Vierailija

Matilda tai Hortensia. Hortensia pienenä olisi kiva, kun se on ruskea hiuksinen ja imee peukkua. Sitten Roopesta nuorena (Don Rosan piirtämänä) olisi kiva. Ja muita sellaisia. Ainiin, ja Pikku-Aku,...

Vierailija

Don rosaa, mutta myös nää vanhat, ni ois enemmän valinnan varaa ja koko vartalo kuvia Myös ja varsinkin iineksen kokovartalo kuvia ku sillä on niin hienoja vaatteita, ja akulla ja tytöillä myös on hienoja !!!!!!!!!!!!!!!UUSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!! vaatteita...

Vierailija

Kultu_neiti kirjoitti:Mullekkin kelpaa nykyinen,mutta se voisi olla Don Rosan piirtämä.

Eikö tuo ole Don Rosanpiirtämä? (E oo kyllä hirveen hyvä``Tunnista piirtäjä`` pelissä.

Vierailija

! Daisy Duck ! kirjoitti:Don rosaa, mutta myös nää vanhat, ni ois enemmän valinnan varaa ja koko vartalo kuvia Myös ja varsinkin iineksen kokovartalo kuvia ku sillä on niin hienoja vaatteita, ja akulla ja tytöillä myös on hienoja !!!!!!!!!!!!!!!UUSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!! vaatteita...

Kuvista kyllä tulisi aika pieniä...

Ei tartte laittaa sentään nuin paljon huuto merkkejä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat