(253b4990-9579-4022-91ae-9b4f2f0ec293) - 253b4990-9579-4022-91ae-9b4f2f0ec293

Vierailija

No niin, aika puida tämän viikon akkaria. Elikkäs johtosarja oli kovinkin mieluisa minulla, näin kisakuumeen aikana. Vicar oli piirtänyt oikein mukavan tarinan Per Hedmanin hyvän käsikirjoituksen johdosta. Hyvä, että saatiin Hessuakin välillä akkariin. Suuri yllätys itselleni oli se, että Hessut piirsi Massimo De Vita. Häntä ei ole näkynyt vähään aikaan akkarissa. Palikkatesti oli myöskin kohtuuhyvä tarina Akun ja poikien normaalista kilvoittelusta. Millan tarinaa pidin lehden heikoimpana, Andrea Ferrariksen tyyli ei ole minun makuuni. Kaiken puolin tämän viikon akkari oli varmaankin kesän paras ja se sopi näin, kun koulut ovat alkamassa. Arvosanaksi siis jäi 9+.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Joo oli kyllä yksi tämän vuoden parhaimpia akkareita. Erityisesti Pekingiin Ankka oli todella hyvä ja myös Palikka testi oli todella hyvä tarina. Hessu sketsit olisivat voineet olla parempia ( minun mielipide). Minä en yhtään tykännyt Milla tarinasta, mutta kokonaisuudessaan todella hyvä akkari.

Vierailija

Mahtava akkari!Enempää en löydä kommentoitavaa koska kaikki mitä pitää sanoa on jo sanottu!Hyvä te pitkien kommenttejen kirjoittajat!

Vierailija

Viikon akkari pläjäys oli hyvä. Olymppia aiheinen akkari ei kuitenkaan saavuttanut sitä olymppia tunnelmaa, mitä tämä päiväiset avajaiset minulle toi. (Mitenkö olisi voinutkaan?) Vicarin johtosarja sai minulta hyvät arvostelut. Tarina ampaisi mukaansa olymppia tunnelmaan ja Vicaria on ilo lukea aina. Sen jälkeen Hessun vitsisarjat oli hauskoja piristyksiä normaaliin. (Hahahaa) Gulienin piirtämä Palikkatesti sarja oli viikon paras läjäys, tarinana oli onnistunut ja hyvää viihdettä. Sen jälkeen kauniin musta kutrisen Milla Magian seikkailu oli mainio. Tarina oli hyvä päätös Akkarille. Mutta harmillisesti en voittanut Toukokuun enkä Kesäkuun palkinto tehtävissä...Ensi kerralla paremppi tuuri. Näihin Olymppia tunnelmiin lopetan tämän kirjoittamisen. Ja hyvää viikonloppua teillekkin! (Hyvä Blogi merkintä nyt oli, mutta toivon kovasti Toimituksen kuulumisia Blogiin, sekä voisitte jossain Blogi merkinnässä kertoa tulevia tapahtumia Akkari sivuilla)

Vierailija

Mainio akkari mielestäni. 2000-luvun lehdet tuppaavat normaalisti olemaan tylsiä. Tämä oli hiukkasen keskivertoa parempi...

Vierailija

Lehti ja artikkeli olivat muuten hyvät, mutta minkä takia Ankkalinna saa osallistua olympialaisiin, vaikka se on kaupunki eikä maa.

Vierailija

Vicarin johtosarja oli toki hyvin piirretty mutta juoni ei ollut hyvä. Ihan seko itse asiassa. -------------------Hessun minisarjikset olivat hyvät ja hyvin piirretty massimo de vitalta. näitä lisää!------------------- Sander Gulienin palikkatesti oli lehden ja samalla koko vuoden paras tarina. Oli vähän barksin tapainen sarja. Lisää Gulienia vaan akkariin.-----------------Milla tarinakin oli ihan kelpo tarina. Eli tässä ranking.1.Palikkatesti 2.Leka Lentoon 3.Vanhassa vara parempi 4. Niukat eväät 5.Penkingiin, Ankka

Vierailija

Tämä Aku oli täynnä hauskoja kertomuksia! Suosikkini oli Niukat eväät, ja pitkistä sarjoista taas Palikka testi. Aloituskin oli mukava. PS. En itse ainkaan huomannut mitään painovirhettä!

Vierailija

This thread contains comments for topic "253b4990-9579-4022-91ae-9b4f2f0ec293" (id=253b4990-9579-4022-91ae-9b4f2f0ec293) which can be found in the [XXXX] portal.

Vierailija

Uusin akkari oli parhain joka on tänä vuonna tullut. Mahtava artikkeli muuten. Ja tänäänhän ne kisat sitten alkavat! Pekingiin, ankka oli mielestäni mahtava sarja kuten myös hessun yksisivuiset! Milla Magia tarinasta tykkäsin myös mutta ei se mikään parhain ollut vaikka siltä ennen viime keskiviikkoa saattoi vaikuttaa! heh. Lomakin alkaa jo loppua ja koulut alkaa nyt tiistaina ja onneksi on edes sinä päivänä yksi hyvä asia: Ilmestyy uusin taskari! Mutta onhan sitä kavereitaankin ihan kiva nähdä. Mutta tuleekos se lukujärjestys ensi viikolla?

Vierailija

Olikos keskiarvo nyt sitten 7,17? Taisi olla. No, kuitenkin asiaan. Jos tämän oli tarkoitus olla Olympia -lehti, se ei oikeastaan onnistunut siinä mitenkään hyvin. Ainut Urheiluun viittaava kunnon tarina oli tämä Vicar ja Hedmanin Aku -sekoilu, jossa ei oikeastaan ollut muuta hauskaa tai Olympialaisiin viittaavaa, kuin muutama hyvä yksityiskohta (linnunpesä), ja ne jäivät taka-alalle. 7,25. Hypätään suoraan Palikkatestiin, joka oli erittäin hyvä. Barksmainen, kun vielä Gulien oli piirtäjänä. Kuitenkin vitsit puuttuivat ja juoni oli kuitenkin liian kaavamainen ja perinteinen, muutama Houtenin "oma" juonenkäänne tai jotain olisi varmasti nostanut arvosanaa. 7,50. Pölhöksi huomattu Milla -tarina ei ansaitse hyvää arvosanaa. Se on varsin outo ja selvästi pelkkä täytetarina. Menihän se muiden sivussa, mutta kehno se silti oli. Plussaa uude(hko)sta juonikuvio/ideasta. 6,50 Millalle.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat