Kilpailuhaaste 3: Finaali! Taikisfani VS Ankkahirmu

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tervetuloa Finaaliin! Teemana on tällä kertaa Visailu, Keksi hahmo ja Vitsikisa! Eli kilpailu alkakoon!

1. erä Visa

2. erä Hahmontekijä

3. erä Kumpi keksii parhaimman vitsin

1. erä alkaa nyt! Sanon 5 kysymystä se kumpi vastaa kaikkiin ennemmin oikein on voittanut ekan erän. Se kumpi voittaa enemmän eriä on voittaja!

Vain Taikisfani ja Ankkahirmu saavat osallistua!!!

1. Mikä on Aku Ankan toinen nimi?

2. Millä nimellä Aku Ankka on ennen seikkaillut suomessa?

3. Kuka keksi Hannu Hanhen

4. Kuka on Daisy Duck

5. mikä nimi puuttuu Veli huilu, viulu ja Ponte...

Se kumpi vastaa ennemmin oikein saa lisäkysymyksen johonka hänen pitää vastata oikein jos ei vastaa oikein niin 1. erä alkaa uudestaan

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Aika reilua kun täällä jo aloitetaan ja valitaan Taikisfani osavoittajaksi. Muutenkin kysymykset olivat todella naurettavan helppoja, olisin tiennyt ne tältä istumalta. 1. Mikä on Aku Ankan toinen nimi? 3. Kuka keksi Hannu Hanhen? 4. Kuka on Daisy Duck? Hehheh. Oisit voinut odottaa että molemmat ovat paikalla. Mutta tarinani tulee piakkoin, jos tulee.

Vierailija

Akuking kirjoitti:Tästä tulee varmaan jännittävääääää! Taikisfani!Taikisfani!Taikisfani!:):)<3<3<3

Ja sitten valinnassa autta joku helvetin taikisfanifanittaja. Jes.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Noniin! Et sinä vielä ole menettänyt peliä Ankkahirmu. Mutta ehkä se oli silti hieman epäreilua. No pane nyt se tarina, ja oletko täällä Ankkarock?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Taikisfani kirjoitti:Noniin! Et sinä vielä ole menettänyt peliä Ankkahirmu. Mutta ehkä se oli silti hieman epäreilua. No pane nyt se tarina, ja oletko täällä Ankkarock?

Olen minä täällä. Mutta en sitten todellakaan tiennyt että et ole paikalla Ankkahirmu.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Noniin!Ankkahirmu! Anna hahmosi, 3 haste kehiin tai minä voitan.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat