Kuka voitti sen minikannettavan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin kuka voitti sen kertokaa mulle :D

Kommentit (14)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taikisfani kirjoitti:Ärrin murrin! No sitten minä olisin suonut sen salwerille! Kiukuttaa hirveästi ettei Salwer saanut sitä! Pihhhhhh! Se pitäisi antaa jollekin joka sitä todella tarvii, eikä sellaisille joka vain sanoo että oho uus tietsikka. Alanpa pelaamaan.

Mä tarvisin omaa konetta, pitää sitten ostaa itse kone.

Vierailija

Uskon että jokainen joka osallistui kisaan, toivoi voittavansa minikannettavan, kyllä siinä tuuria saakin olla ja rutosti.

Vierailija

___Aku Ankka___ aina ei voi voittaa, ei ees joka viikko, mutta osallistu edelleen vain siten v-o-i voittaa! Olet varmaan jossain viikkoskabassa jo voittanutkin..muistelen..

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

adz kirjoitti:___Aku Ankka___ aina ei voi voittaa, ei ees joka viikko, mutta osallistu edelleen vain siten v-o-i voittaa! Olet varmaan jossain viikkoskabassa jo voittanutkin..muistelen..

Juu.. se oli kiva palkinto se kannettava : )

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

adz, en oo voittanu kertaakaan ja mun isoveli on jo kaksi kertaa ja se on osallistunut vähemmän kertoja ku mä. Yhyy! Elämä on niin epistä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

___Aku Ankka___ kirjoitti:adz, en oo voittanu kertaakaan ja mun isoveli on jo kaksi kertaa ja se on osallistunut vähemmän kertoja ku mä. Yhyy! Elämä on niin epistä.

Ei se mitään, olihan se kiva voittaa.. ois tarvettakin : )

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Taikisfani kirjoitti:Ärrin murrin! No sitten minä olisin suonut sen salwerille! Kiukuttaa hirveästi ettei Salwer saanut sitä! Pihhhhhh! Se pitäisi antaa jollekin joka sitä todella tarvii, eikä sellaisille joka vain sanoo että oho uus tietsikka. Alanpa pelaamaan.

Saanen kysyä, että miten olisi mahdollista tietää, että kuka sitä todella tarvitsee?

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Mini-kannettavan onnellinen voittaja oli Maria Murto Lieksasta.

Aivan. Ärhh! Olisin tarvinnut itse sitä. Harvemmin näin mahtavia palkintoja jaetaan.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ärrin murrin! No sitten minä olisin suonut sen salwerille! Kiukuttaa hirveästi ettei Salwer saanut sitä! Pihhhhhh! Se pitäisi antaa jollekin joka sitä todella tarvii, eikä sellaisille joka vain sanoo että oho uus tietsikka. Alanpa pelaamaan.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat