Kuinka monen käyttäjän...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...Uskot saavan kaikki mitalit ykkösmitaleiksi Akun sivujen 1-vuotis päivään mennessä(10.3.2009)? Itse veikkaan että tuon rajan saavuttaa 0-3 käyttäjää.

Kommentit (13)

Vierailija

Jos tarkoitat että kaikki mitalit mitkä omistaa niin varmaan 5 mutta jos kaikki mitalit mitkä voi saada niin vastaus on 0

Vierailija

En minäkään tavoittele tuota kyseistä rajaa, minäkin vain keskustelen ja aina joskus kirjoittelen Akupediaan.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Jos saisin trampasta ykkösmitalin (mahdoton tehtävä) minulla olisi kaikki ykkösiä. Tosin minulta puuttu galleria mitalia. MIKKO M:llä muuten on kaikki mitalit ykkösiä. Hänellä tosin on vain yksi mitali.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:...Uskot saavan kaikki mitalit ykkösmitaleiksi Akun sivujen 1-vuotis päivään mennessä(10.3.2009)? Itse veikkaan että tuon rajan saavuttaa 0-3 käyttäjää.

ei kyllä täällä on muuten sama kun sulla mutta vain akupediassa en varmaan saa

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Jos saisin trampasta ykkösmitalin (mahdoton tehtävä) minulla olisi kaikki ykkösiä. Tosin minulta puuttu galleria mitalia. MIKKO M:llä muuten on kaikki mitalit ykkösiä. Hänellä tosin on vain yksi mitali.

niin siis oot saanu akudostakin 1:mitalin oon mestari akudossa mutta kone reistailee enkä saa sitä koskaan läpi

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

jarkko ankka kirjoitti:Salwer1st/ kirjoitti:Jos saisin trampasta ykkösmitalin (mahdoton tehtävä) minulla olisi kaikki ykkösiä. Tosin minulta puuttu galleria mitalia. MIKKO M:llä muuten on kaikki mitalit ykkösiä. Hänellä tosin on vain yksi mitali.<br />

<br />

niin siis oot saanu akudostakin 1:mitalin oon mestari akudossa mutta kone reistailee enkä saa sitä koskaan läpi

Akudomitali ei näy profiilissa.

Vierailija

Onhan jo joillain kaikki ykkösmitalleja, jos on yksi mitalli ja se on 1...hehee, mutta oikeesti ehkä 0-5 voisi olla hyvä arvaus...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat