Kuinka moni OSTAA aku-ankan kaupasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse tilaan. Ymmärrän jos joku ei ole niin aku-fani, ettei halua joka lehteä. Kalliiks tulee jos ostaa joka lehden kaupasta

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Itse en ainakaan!On huomattavasti kalliimpaa ostaa lehti kaupasta kuin tilata.Ei raha puissa kasva!Aika on rahaa ja sitä menettää jos kävelee ärrälle asti(vitsi)!Samoin jo ostaminen on kallista!Ken tilaa`halvalla pääsee!:DEli tässä päivän suosittelu:Tilatkaa hyvät ihmiset,tilatkaa sillein sitä rahaa säästää!:D

Vierailija

Tilaan minäkin. Siksi, koska se on halvempaa ja siksi, koska ei viitsisi aina lähteä kauppaan ostamaan uusinta akkaria. Hinta ei kyllä ole hirvittävä (2€) joten ei se siitä riippuisi. Laskepa huviksesi vuoden (52) akkarien hinta ja vertaa kestotilaukseen!

Vierailija

Me tilaamme, ja ollaan jo iät ajat tilattu, sama tilaus ollut jo jostain 70-luvulta, äidin ja sen siskojen vanha tilaus joka on sirtynyt meille...Ja paljon on lehtiä, osan ottoni kissasi kohtaloon djlordi, vaikka vähän myöhässä...:(

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Donald-91 kirjoitti:Meille on tilattu Aku Ankka jo 1980-luvun alusta lähtien, joten onneksi ei siis tarvitse itse erikseen ostaa ja itse maksaa. Sehän tekisi 104 euroa vuodessa Aku Ankan lukeminen! :s Eli minä en osta.

Itse asiassa olet lähes oikeassa, se tekee enemmän, kuin 104€. Koska täytyy muistaa muutama vuodessa tuleva extra paksu lehti ja lehdet joissa on joku liite esim. vaikka tuo reilu viikko sitten tulleessa Akussa ollut lukujärjestys. Näissä on hintaa 2.50€ eli muutama tuommoinen vielä tuohon 104€ päälle. Se on kyllä kallista varsinkin, kun sen ajattelee koko vuoden Akujen hinnassa. Yksittäisenä ajatellessa ajattelu tapa on ihan eri. Tosin en usko, että kukaan noita Akuja täysin säännölisesti kaupasta hankkii, koska siinä sitten häviää selvää rahaa. Ennemminkin satunnaisesti Akuja jotkut ostavat kaupasta.

Vanhemmilla ei ollut niin suurta mielenkiintoa Aku Ankkaa kohtaan, että he olisivat sitä tilanneet (jos ei lasketa kerran vuoden verran tullutta Aku tilausta aikaisemmin) itselleen, vaan kun minä aloin kiinnostua Akuista niin sitten tuosta 2000 vuodesta se on tullut kotiin. Ja tosiaan siinä säästyy rahaa toki ja tulee toki tilaajan etu myöskin, kun tilaa eikä hanki kaupasta Aku Ankkoja.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

King Henkka kirjoitti:

Donald-91 kirjoitti:Meille on tilattu Aku Ankka jo 1980-luvun alusta lähtien, joten onneksi ei siis tarvitse itse erikseen ostaa ja itse maksaa. Sehän tekisi 104 euroa vuodessa Aku Ankan lukeminen! :s Eli minä en osta.

<br />

Itse asiassa olet lähes oikeassa, se tekee enemmän, kuin 104&euro;. Koska täytyy muistaa muutama vuodessa tuleva extra paksu lehti ja lehdet joissa on joku liite esim. vaikka tuo reilu viikko sitten tulleessa Akussa ollut lukujärjestys. Näissä on hintaa 2.50&euro; eli muutama tuommoinen vielä tuohon 104&euro; päälle. Se on kyllä kallista varsinkin, kun sen ajattelee koko vuoden Akujen hinnassa. Yksittäisenä ajatellessa ajattelu tapa on ihan eri. Tosin en usko, että kukaan noita Akuja täysin säännölisesti kaupasta hankkii, koska siinä sitten häviää selvää rahaa. Ennemminkin satunnaisesti Akuja jotkut ostavat kaupasta.<br />

<p />

Vanhemmilla ei ollut niin suurta mielenkiintoa Aku Ankkaa kohtaan, että he olisivat sitä tilanneet (jos ei lasketa kerran vuoden verran tullutta Aku tilausta aikaisemmin) itselleen, vaan kun minä aloin kiinnostua Akuista niin sitten tuosta 2000 vuodesta se on tullut kotiin. Ja tosiaan siinä säästyy rahaa toki ja tulee toki tilaajan etu myöskin, kun tilaa eikä hanki kaupasta Aku Ankkoja.

Pyydän syvästi anteeksi tuplapostausta, jota en harrasta, mutta nyt tuli viestiini selvä kohta, joka on epäselvä ja haluan sen oikaista selväksi. Eli siis ei tietenkään muutamaa 2.50€ hintaista Akua tuohon 104€ päälle. Koska hintaan on jo laskettu tuo perus 2€ eli tuohon 104€ lisätään päälle muutaman kerran tuo 50 senttiä.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Tilaaminen on paljon halvempaa.

Osanottoni kissasi poismenoon, nyt kissa metsästysmaat on taivaissa.:(

Mutta totta aina tilaaminen on halvempaa, mutta usein kaupassa tuote näkyy aiemmin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat