Kuinka moni on pistänyt tänne sivuille...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...siis jonkun esim. aku vs. taikaviitta jutun?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ei ole tullut pistettyä Aku vs. Taikaviitta juttuja, eikä vielä muitakaan aiheita (tylsimys?). Katsotaan nyt, jos vaikka yllä mainitun kaltaisten aiheiden teossa otettaisiin vähän takapakkia, niin ehkäpä tänne jotakin uskaltaisi laittaa. Jonkinlaisen keskustelun toivossahan niitä aiheita kait tehdään. ;p

Vierailija

Olen tainnut joskus tehdä, mutta yritän aina tehdä vähän harvinaisempia aiheita. Nooh, se keskusteluni "Don Rosa vs. Carl Barks" syntyi vain silkasta uteliaisuudesta, sillä useat sanovat Barksin olevan parempi ja toiset Rosan. En ainakaan vähään aikaan sellaisia keskusteluja aloittele.

Vierailija

En ole tehnyt, mutta joitakin aiheita olen tehnyt, ainakin Kyselyihin ja visailuihin, sarjoihin(kait) ja tekijöihin.

Vierailija

En ikä päivänä! En ikinä pistä niitä enkä ole pistänytkään...Olen tehnyt aiheita vain Nettisivut-osioon ja akupedia-osioon...

Vierailija

En ole tehnyt, varmaan siksi että niitä tehdään joka päivä uusi.

Eli ei ole mitään järkeä tehdä uutta vain jos sitä ei löydy foorumin etusivulta...

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:En ole tehnyt, varmaan siksi että niitä tehdään joka päivä uusi.<br />

Eli ei ole mitään järkeä tehdä uutta vain jos sitä ei löydy foorumin etusivulta...

Aivan! Toi on totta.

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:En ole tehnyt, varmaan siksi että niitä tehdään joka päivä uusi.<br />

samat sanat

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ainakin Voitto99 on tehnyt sellaisen turhan keskustelun, mistä hänelle huomautinkin.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat