Laitatteko itseänne kuvastavan ankkaprofiilin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Laitatteko siis itseänne kuvastavan ankkaprofiili-kuvan kuvaksi? Itse pistin hauskimman ja kyllähä se minuakin hieman kuvastaa

Sivut

Kommentit (27)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ehdottomasti! Avani on jotenkin niin minua, että minun oli pakko ottaa se. En edes selannut muita kuvia sen jälkeen, valitsin saman tien tämän enkä ole vaihtanut. Toivon silti, että avansa saisi valita kokonaan itse. (Näen jo Dani Filthin avassani..) Saataisiin enemmän persoonallisuutta, eikä kellään pitäisi olla samaa kuvaa kuin jollakin toisella.

Vierailija

OmppuAnkka kirjoitti:Laitatteko siis itseänne kuvastavan ankkaprofiili-kuvan kuvaksi?

Totta kai, tämä avani (profiilikuvani) Näyttää jopa minulta, ilman silmälaseja, ja ehkei se partakaan noin pitkä ole, ihan...:D

Wondy kirjoitti:Toivon silti, että avansa saisi valita kokonaan itse...

Se olisi hauskaa, mutta kyllä ehkä itse olisin laittanut sinne jonkun ankkakuvan, on jo mielessä mikä...

Mutta voi olla että toimitus ei halua että, miespuoliset käyttäjät alkavat laitella sinne hameväkeä, öhöm-kuvissa...

Pönttö taimen pomppaa ja viemärit vinkuu kirjoitti:Tietysti!

Minä nyt jaksan huomautella näistä yhdensanan viesteistä, joten älkääpäs kuulkaapas kirjoitelko yhrensanan viestejä, olisi siihen voinut laittaa muutakin...

No olet ruvennut asialliseksi käyttäjäksi, se on pääasia, kiitos:)

Vierailija

No, kai tämä minua kuvastaa, ainakin äksyä ja kiivasta luonettani...

Jaa kuuleppas: Pönttö taimen pomppaa ja viemärit vinkuu!, tuossa kirjoituksessasi oli vain yksi sana...ai, jai, jai...äläpäs niitä enään vastaisuudessa tee...

Vierailija

Se olisi hauskaa, mutta kyllä ehkä itse olisin laittanut sinne jonkun ankkakuvan, on jo mielessä mikä...

Mutta voi olla että toimitus ei halua että, miespuoliset käyttäjät alkavat laitella sinne hameväkeä, öhöm-kuvissa...

Juu, siinä varmasti kävisi niin, ja vähän muitakin "omalaatuisia" kuvia saataisiin nähdä...njääh, ankkakuvat tänne kuuluu, onhan tämä ankkasivustokin...(vaikka minun kuvassa ankka ei olekkaan...)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Omavalintaisessa avassa tulisi aina ongelmia, näen jo tuhat ja yksi keskustelua aiheesta "siis miten mä saan tollasen erilaisen kuvan vastatkaa!!!!!". Sitten puolet käyttäjistä ei osaisi ottaa oikean kokoista avaa ja toimituksen palautelaatikko tilttaisi kysymyksistä, miksei uusi ava toimi. Mutta aina voi haaveilla.

Frodo95 kirjoitti:Mutta voi olla että toimitus ei halua että, miespuoliset käyttäjät alkavat laitella sinne hameväkeä, öhöm-kuvissa...

Sinähän sen poikana tiedät :''D Et sitten pelännyt, että minä laittaisin öhöm-kuvia kaksilahkeisista! >: DD

Vierailija

Ei oikeastaan kuvasta ollenkaan minua. Jos luulitte että olen pulska ja sarvipäinen kuten avani niin olitte väärässä. Tuo vaan oli niin kovan näkönen ja muutenkin se hieman kuvasti nimeäni Ankkahirmu. Se on muuten Carl Barksin tarinasta Rämeikön arvoitus.

Vierailija

Pyrin valitsemaan hauskan kuvan, joka on aika harvinainen. Itseäni se ei paljon muistuta, tai ehkä muistuttaakin! Saa nähdä, ehkä joudun kohta vaihtamaan kuvani, kun tämä on alkanut yleistyä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat