Miksiköhän Mikille ei ole omistettu lehteä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Lukisitko itse semmoista lehteä?? Sen nimi olisi varmaankin Mikki-Hiiri. En pidä itse oikein paljon mikistä, joten en lukisi sitä varmaankaan paljoa

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Aku on Suomessa paljon suositumpi kuin Mikki.Siinä lienee syy.Itsekkin pidän paaaaaajjon enemmän Akusta kuin Mikistä.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No tosiaan toistan nyt jo toisia, mutta syy on selvä Aku on jättänyt yleisellä mielipide tasolla Mikin varjoonsa ja kuulun tuohon Akun kannattajiin.

On selvä, että ikinä ei voida olla kaikille mieliksi, nimittäin jonkun lempihahmo on Aku, toisen Mikki, jonkun Taikaviitta ja jonkun vaikka Roope. Tuossa on varmarsti 4 hyvin yleistä lempihahmoa ja Aku tulee ja myös Roope ja Taikaviittaahan tuli joskus 2000 luvun paikkeilla.

Minitaskarissa on ollut esim. Mikki ja olihan tuo joku juhlakirja Mikistä sekä taskukirjoissa alkupään numeroiden kohdalla oli monen monituisia taskareita, jonka kannessa oli Mikki aiheinen kuva ja kaikki tarinat Mikki tarinoita. Joten toki omaa lehteä ei ole Mikille tullut, mutta toki Mikkiä on ilmestynyt ihan riittämiin. Nimittäin välillä Aku Ankassa on Mikki tarinoita ja taskukirjassa on yleensä se yksi Mikki tarina.

Mikin oma lehti tuskin kannattaisi tarpeeksi, joten niin...

Uusia albumeja ja vastaaviahan silloin tällöin tulee ja joitain jää pois esim. satasivuiset, minitaskari on uudemman "sukupolven" julkaisu sarjoja, kun taas esimerkiksi joskus on tullut, Aku-paloja joka kuuluu siihen luokkaan, jotka ovat jääneet pois.

Mutta toivon tavallaan, että Mikille omaa lehteä ei tulisi milloinkaan, (eihän sitä ikinä tiedä periaatteessa) koska minua se ei kauheasti innostaisi.

Mikki sarjat ovat niin samanlaisia yleisesti, että niihin olen kyllästynyt aika lailla ja nykyään suht hyviä Mikki sarjoja on aika lailla harvassa.

Vierailija

Varmaan siksi koska suomessa pidetään Aku Ankasta niin lehden julkaisijat ovat katsoneet parhaaksi julkaista vain lehteä missä on kummastakin sarjoja. Mutta jos sellaine tulisi, saattaisin hankkia ensimmäisen vuoden lehdet ja laittaa ne talteen ja sitten jos niistä tulee harvinaisia niin myyn ne voitolla eteenpäin jollekin sellaiselle joka haluaa ne niin kovasti.

Vierailija

Jaa a.... Mä en ainakaan tykkää mikistä niin kamalasti että sellaisen lehden välttämättä haluasin mut kyllä sitä varmaan tilaisin koska se tulis varmaan eri päivänä ku Aku Ankka ja sillon olis viikossa enemmän luettavaaa.

Vierailija

Onhan Mikille omistettu lehti: Topolino (Mikki Hiiri)! Ethän sinä sanonut että minkä kielinen niin jos Italiaa osaat niin kannattaa käydä sieltä ostamassa niitä lehtiä. Itse ainakin kävisin jos kerran haluaisin.

Vierailija

Mikkihän ei ole täällä Suomessa niin suosittu kuin Aku Ankka, joten se voi johtua siitä. En kyllä ostaisi ainakaan montaa sellaista lehteä, jossa olisi vain Mikki-tarinoita. Ja niinkuin Salwer1st/ jo sanoi niin kyllä Ankkajulkaisuja on aika paljon.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Yhdyn samaan kuin edeliset että se ei ole yhtä suosittu hahmo kuin Aku. Ruotsissa ja norjassa on kuitenkin Mikille om leivikki ja suomessa (esim. Itiksen Stockalla) voi ostaa jompaakumpaa 8en muista kumpaa ne möi). Että jos pitää Mikistä ja osaa ruotsia (niinkuin minä) kannataa käydä ostamassa sitä, siinä tulee vielä kai joku krääsä lelu mukana.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Ruotsissa ja parissa muussakin maassa Mikille on oma lehti, mutta täällä Suomessa siimahännästä ei niin paljon pidetä, joten on jäänyt tällainen tekemättä. Tietysti, olihan hetken aikaa Mikin dekkaripähkinät-kirjasarja täällä Suomessa, mutta lopetettiin sitten.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Enpä tiedä. Ankkajulkaisuja tulee muutenkin tarpeeksi.

Olen samaa mieltä että julkaisuja on jo ihan tarpeeksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat