Very Outoa!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen huomannut trampoliinipuhalluksessa että sellainen käyttäjä kuin Ormat on ekalla sijalla siellä, Hänellä on monta miljardia pisteitä, mutta kun vilkaisee hänen profiiliin siellä on ykkösmitali Trampoliinista. Tosi outoa!

Sivut

Kommentit (24)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aleksi010898 kirjoitti:

Pönttö taimen pomppaa ja viemärit vinkuu! kirjoitti:

Aleksi010898 kirjoitti:

Aleksi010898 kirjoitti:Olen huomannut trampoliinipuhalluksessa että sellainen käyttäjä kuin Ormat on ekalla sijalla siellä, Hänellä on monta miljardia pisteitä, mutta kun vilkaisee hänen profiiliin siellä on ykkösmitali Trampoliinista. Tosi outoa!

Hmm näitä kekusteluja alkaa olla jo. (ei millään ei kerta kaikkiaan millään pahalla aleksi.)

Niin, mutta ormatilla on yli 2 miljardia. Ja ykkösmitali.

Niin kyllähän se vähän kismittää että on 1 mitalinkin ansainnut.

Ei! Luulen että hän sai ne pisteet reilulla tavalla.<br />

Muuten, sinä olet asianajajani kerhossa.

Ei hakkeroiminen oo reilu tapa.

Vierailija

Ne on kai joitain huijareita. Itsekkin olen niihin kiinittänyt huomiota. Mielestäni kaikki hakkerointi yms. muu on typerää ja lapsellista!

Vierailija

Jos se on pelannu sille tasolle asti mistä saa ykkösmitalin, ja sit käyttäny sitä huijausohjelmaansa, en tiedä.:(

Vierailija

Noita tyyppejä tulee ja menee mut ne menee liian hitaasti elikkä niiden pitäis saada porttari nopeemmin ja päästää ykkössijoille sellaset jotka on oikeesti pelannu sellaset tulokset, että ansaitsee nimimerkkinsä listoille. Jaa, no. Siinä tais sitte olla kaikki...

Vierailija

En ymmärrä mitä he kostuvat siitä että ovat Aku Ankan nettsivujen pelilistalla?

Ymmärrän kuinka sinua ainakin Kaljakori harmittaa, olethan kunnollisesti päässyt ennätystulokseen, toisin kuin nämä Ormatit sun muut kiisseliaivot...

Itse pääsen ehkä juuri ja juuri nelostasolle...

Vierailija

Tässä selitys miksi sillä 1. mitali. Kävin nyt siellä tramppapuhalluksessa ja katoin monennelle tasolle ormat on päässy. Älkää vaan ihmetelkö, mutta hämmästyksekseni se oli päässy tasolle 1184964741! Eikö ole vähän hullua? Ei niin pitkälle voi päästä, koska tasot loppuu kesken paljon aikaa sitten... Eli sekin on huijari Aleksi010898:salle tiedoksi.

Vierailija

1.ormat (2000000250)

2.Ruhve (1021517153)

3.pasiipa (1021517151) Kaikki on krakkereita. Näitä aina sillointällöin tulee esille..nää tyypit on ihmeen kauan olleet listalla! HERÄTYS YLLÄPITO!!

Vierailija

Aleksi010898 kirjoitti:Olen huomannut trampoliinipuhalluksessa että sellainen käyttäjä kuin Ormat on ekalla sijalla siellä, Hänellä on monta miljardia pisteitä, mutta kun vilkaisee hänen profiiliin siellä on ykkösmitali Trampoliinista. Tosi outoa!

Hmm näitä kekusteluja alkaa olla jo. (ei millään ei kerta kaikkiaan millään pahalla aleksi.)

Vierailija

Aleksi010898 kirjoitti:

Niin, mutta ormatilla on yli 2 miljardia. Ja ykkösmitali.

Niin kyllähän se vähän kismittää että on 1 mitalinkin ansainnut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat