Valittamista

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos joku asia ärsyttää sinua näillä nettisivuilla niin valita tähän keskusteluun. (voi olla mikä tahansa, jopa joku toinen käyttäjä)

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Ankka96 kirjoitti:Minua ärsyttä näitten sivustojen hitaus ja jatkuvasti esiin tulevat Akua huolletaan ilmoitukset.

Minuakin.

Vierailija

Tämmöiset aiheet ärsyttää ja leevi96 ootko huomannut että keskustelu säännöissä lukee että toisia käyttäjiä ei saa arvostella. Lueppa keskustelu ohjeet huolellisesti(ei millään pahalla:d

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lohis kirjoitti:Ärsyttää myös, että täällä sivulla on hirveästi bugeja ja Säkäväkäpimauksia!:@

Varsinkin akupediassa usein tulee säkäväkäpimaus.

Vierailija

Minua ärsyttää foorumeiden huono laatu. Ne pursuilevat ylimääräisiä viestejä ja kaikkea muuta vastaavaa, joka on turhaa. Siihen olisi yksi ratkaisu, muutama hyvä mode, joita oikeasti tarvittaisi. Täällä olisi varmasti hyviä ihmisiä modeiksi ja toivottavasti Toimitus tajuaa sen, että niitä tarvitaan. Sitten kaikki pahamaiset Trollit yms. muut häiriköt, jotka pilaavat sivujen maineen ärsyttävät minua. Sitten myös bugit ja se ettei Kulta-Into Piistä ole omaa profiilikuvaa! Ja jos Tomituksella on kerran oma profiili, niin voisivat käyttääkin sitä.

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Minua ärsyttää modejen puuttuminen, turhat aiheet ja tuommoiset viestit joita tuossa ylempänä on liuta, meinaan siis Ankka, A.Ankan viestejä...(ei pahalla mutta ei hyvälläkäään...)<br />

Siis vali vali...<br />

Ja myös tämä kirjaston perässä tuleminen ja pieni vajaus...

se oli ihan täys vahinko

Vierailija

Ankka96 kirjoitti:Minua ärsyttä näitten sivustojen hitaus ja jatkuvasti esiin tulevat Akua huolletaan ilmoitukset.

Niin minuakin.

Vierailija

mua ärsyttää se että mä kirjotan näitä viestejä mahd. pitkiks ku kaikki valitttaaa että ne on liian lyhyitä ja kerranki ku kirjotin jtn 15 riviä johonki keskusteluun niin sit ku laitoin et lähetä niin tuli se ''akua huolletaan'' ja mulla hävis koko teksti siittä ja sen jälkeen en oo vähää välittäny siittä että onko lyhyitä keskusteluja ja ku näitä kirjoyus virheitäki tulee niin koittakaa kestää ku en jaksa kirjottaa siististi ja si APUA KOULU ALKAA HUOMENNNA ja se mua ärsyttää että täällä ei voi kirjotella mistään muusta ku jostain aku ankasta koko ajann enkä haluu mennä johonki habboon jutteleen joittenki 7vee pikku kakaroitten kaa ja siel ei voi ees kirjottaa pitkii juttuja mutta ny vaihtuu taas aihe ja seki ärsyttää suunnattomasti, mua ärsyttää tällä hetkellä tyylin kaikki ku mä heräsin liian aikasin ja tälleen :D mutta mä oon ollu karkki lakossa jo vuoden, tuli just täyteen ja saan nyt syyä kaikki karkkini mitä on jäänyt ja sitten me oltiin luokkaretkellä fazerin suklaatehtaajja ja lintsillä enkä sillonkaa syöny karkkii mutta siel oli kuitenki kivaa ja taas poikkes aiheesta aika paöjon mut jokohan tää alkais riittää ettei jonku tarki heti tulla sanoon että ''hei sä kirjotat hirveen lyhyitä viestejä, koita parantaa''

HUHHUH, JOHAN SE HELPOTTI :D

Vierailija

Krisse kirjoitti:Minua ärsyttää se, että en saa Ankkaprofiiliini Sudenpentuarvonimeäni esille. :(

minulla sama juttu!

Vierailija

Minua ärsyttää trollit, ja turhien keskutelujen tekijät. Ja samoin ne, jotka eivät hallitse ollenkaan oikeinkirjoitusta.

Vierailija

Mua ärsyttää turhat viestit,matkimiset,tuplapostaajat,nettisivujen hitaus ja etten saa Ankkaprofiiliini Sudenpentuarvonimeäni esille.

Vierailija

Minua taas ärsyttää nämä:

1) Sudenpentujen arvonimeä ei saa näkyviin

2) Nettisivujen ulkoasua voi vähän värittää

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat