Ovatko uudet Aku Ankan Nettisivut hyvät? Entä pitäisiko lisätä tänne jotakin?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Niin eli onko nämä uudet Aku Ankan Nettisivut hyvät?

Minusta on kun on keksitty kivaa puuhaa ja tekemistä. Keskustelu oli mielestäni parhain idea. Näin saa kaikki ankistit jutella keskenään Ankkalinnaan liittyvistä asioista. Akupediasta löytää lähes kaikki Ankkalinnan hahmojen tiedot! Animaattoreitten kuten muistaakseni (Cleorence Nash) (toimi akuankan äänenä).

On mysö toimituksen bloqi johonka saa laittaa komentteja ja katsoa jo etukäteen minkälainen tulevasta lehdestä tulee.

Eli onko hyvät sivut? Minusta on parhaimmat nettisivut mitkä Internetissä on!! (melkein).

Vaikka kyllä tänne saisi lisätä pari uutta peliä ja se kaverilista omaan profiiliin. Kommentteja kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Niin eli onko nämä uudet Aku Ankan Nettisivut hyvät?<br />

Minusta on kun on keksitty kivaa puuhaa ja tekemistä. Keskustelu oli mielestäni parhain idea. Näin saa kaikki ankistit jutella keskenään Ankkalinnaan liittyvistä asioista. Akupediasta löytää lähes kaikki Ankkalinnan hahmojen tiedot! Animaattoreitten kuten muistaakseni (Cleorence Nash) (toimi akuankan äänenä).<br />

On mysö toimituksen bloqi johonka saa laittaa komentteja ja katsoa jo etukäteen minkälainen tulevasta lehdestä tulee.<br />

Eli onko hyvät sivut? Minusta on parhaimmat nettisivut mitkä Internetissä on!! (melkein). <br />

Vaikka kyllä tänne saisi lisätä pari uutta peliä ja se kaverilista omaan profiiliin. Kommentteja kiitos!

Joo oon samaa mieltä sun kanssa. Ja hyvät ideat sulla Ankkarock!

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Keskusteluissa 1. mitalin viestimäärärajaksi 10000 viestiä.

Jos tätä asiaa muuten lähdetään miettimään ja pohtimaan vähän tarkemmin, niin voidaan yllättäen tulla siihen tulokseen, että keskustelumitalit ovat osasyyllisiä koko foorumin huonoon tasoon. Kuulostaa varmasti aika raskaalta, mutta kyllä sille ihan looginen selitys löytyy.

Tämä mitali on ainoa laatuaan, koska sen saavuttamiseen ei käytännössä tarvita mitään taitoa, tietoa, näppäryyttä tai nopeutta, toisin kuin sivuston peleissä (no ehkä nopeutta, muttei välttämättä sitäkään). Viestejä osaa kirjoittaa kuka vain ja kun vielä huomioidaan, että, *töttöröö*, tältä foorumilta puuttuu moderaattorit tyystin, tarvitsee minun tuskin tätä selitystä jatkaa ;p. Ylläpito puuttuu valvotaan hädin tuskin nimeksikään, mikä on toki täysin ymmärrettävää (aika on varmasti kortilla muutenkin).

Ratkaisuja, ratkaisuja; asetetaan sen ensimmäisen keskustelumitalin saavuttamisraja mahdollisimman alhaiseksi. Niin alhaiseksi, että kenenkään ei edes tarvitsisi ajatella spämmimistä vaihtoehtona. On varmasti käyttäjiä, jotka eivät edes noteera koko mitaleja tai pidä niitä muina kuin hauskoina lisinä (allekirjoittanut muun muassa). Mutta, mutta.. nuoremmat käyttäjät (tai muuten vain välinpitämättömät) kun eivät usein edes näe koko ongelmaa eivätkä tajua, mikä heidän "mäki tykkään akusta" postissaan voisi muka olla vikana. Ainahan nuori ikä ei kerro henkilön asiallisuudesta yhtään mitään, mutta noin yleisesti.

Vaikeita kysymyksiähän nämä ovat ja tässä viestiä raapustaessa menee välillä itsekin sekaisin, varsinkin kun niin monet asiat vaikuttavat toisiinsa, vaikeuttavat koko pohdintaa, yms, yms. Puuh. Toivottavasti en unohtanut mitään :-D.

PS. peukut teille, jotka jaksoitte lukea tämän pienimuotoisen novellin. Ymmärsitte sitten pointtini, tai ette.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Yksityis viestit ja pari foorumia lisää sekä tietysti Modet.

Ps: Tule tuonne kyselyihin javisailuihin aloittamaan se kolmas erä Taikisfani vs Ankkahirmu.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen ollut alusta asti sitä mieltä, että näkyvä viesimäärä ei sovi tälle sivulle. Ahneus, ihmisten perisynti ja yksi voimakkaimmista. kaikki mulle heti, enemmän kuin naapurilla ja välittämättä siitä, mikä on kyseessä. Jos viestimääriä ei näkyisi, olen varma, että osa turhista spämmiviesteistä olisi jäänyt lähettämättä. Olen rekkautunut eräälle sivulle, jossa viestimäärää ei näy missään. Ja hyvin on homma tominut, kyllä aktiivikäyttäjät toisensa tunnistavat vaikkei viestimäärää ja sen näyttämää "aktiivisuutta" olkaan näkyvillä. Minäkin olen varmasti enemmän näillä sivuilla kuin moni minua "aktiivisempi": minä vain satun lukemaan huomattavasti enemmän muiden viestejä, vastaamaan vain osaan topiceista ja niihinkin hiukan pidemmin. Väliäkö hällä, vaikkei viestimääräni olekaan nelinumeroinen. Sen ei pitäisi olla pääasia foorumilla. En edes sauraa viestimäärääni, en tiedä tälläkään hetkellä, onko se lähempänä tuhatta vai viittäsataa. Ei vain kiinnosta.

Vierailija

Ovat. Käyn täällä lähes päivittäin. Mutta silti tämä sivusto kaipaisi tasohyppelypelejä. Oletteko samaa mieltä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat