Hurahtaneet Keräilijät!

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Oletko sinä mielestäsi hurahtanut täysin Aku Ankkaan?

Omasta mielestäni itse ainakin olen! Omasta mielestäni olen myös täysin HULLU-Aku Ankka-keräilijä! Heh! No entäs te. Oletko sinä mielestäsi hurahtanut täysin akuankkaan ja kumppaneihin?

Sivut

Kommentit (30)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Olen hirvittävä hurahtanut keräilijä Akkari-fani..Just pe hain postista pinon Akkarijulkaisuja..palkintoni siis.Jippii!:d

Voittaisinpa mäkin joskus :)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siis hurahtanut? EN vaan olen tullut hulluksi! Aloitin varsinaisen keräilyn vasta vuosi tai pari sitten, mutta nyt minulla on hyllyn täydeltä lehtiä, kirjoja, kovakantisia ja jopa tyynyliina ja lakanat sekä yksi Aku-maalaus ja paljon muuta, joten siitä voi jo päätellä, että jos tätä menoa jatkuu, niin pian koko kaksikerroksinen talo on täynnä Aku Ankkoja!

Vierailija

Hmm... En ehkä hullu, mutta vähän aikaa sitten aloin kerätä Tastareita. Kerään toki muitakin Ankkajulkaisuja, jos satun löytämään.

Vierailija

Sain syntymäpäivänäni 90€ rahaa ja nyt on jäljellä vähän reilu euro kun ostin Akuja. Siitä voi päätellä.

Vierailija

Olen täysin hurahtanut Akuihin. Kaikki muut perheenjäsenet pitää ihan hulluna kun en muuta tee kuin luen Akua tai käyn täällä nettisivuilla.

Vierailija

No kyllä olen! teen usein reissuja kaupunkiin ja divariin siellä! Sitten mukaan tarttuu vaikka mitä Aku Sarjakuvia!:D

Vierailija

Olen täysin hullu ankka-keräilijä.Viimeisen 2 kk aikana oon kuluttanu niin paljo rahaa et on enää jäljellä 30e 250:eurosta.

Vierailija

Kyllä olen! En niinkään muun tavaran mutta kaikki lehdet, kirjat ja julisteet... niitä tulee ostettua. Uudet kirjatkin ostan sitä mukaa kun niitä vaan lehtipisteisiin tulee. Vanhoista puhumattakaan ;-)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat