Montako Aku Ankan Taskukirjaa sinulla on?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Eli montako? Minulla on kaikki Taskukirjat ja kaikki Teemanumerot.

Paitsi että erikoisnumeroita minulla on vain 3!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Aleksi010898 kirjoitti:Kaikki taskarit!!! Teemanumerot, Jumbot, Tavalliset...

Onko sinulla kaikki? Mistä olet saanut?:)

Tosi vanhat: Ukilta ja mummilta ja divareista. Vanhat: Isältä. Nykyiset ja vähän vanhemmat: Itse olen keräillyt.

Vierailija

Taskareita noin 120, yks jumbo, noin 5 teemanumeroa, ja vähän alle 10 vuedan akkarit. PS. Niitä akkareita on ihan TODELLA paljon ja hukkunut on varmaan aika paljon. :D

Vierailija

Kaikki taskarit, kaikki Mini-taskarit, Aku Ankan Aikakoneet: 5, 6, 7. Kaikki Teemanumerot, kahdeksan erikoisnumeroa, yksi satasivuinen 10: "kunniakierros," Ankkalinnan Visukinntu.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aleksi010898 kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Aleksi010898 kirjoitti:Kaikki taskarit!!! Teemanumerot, Jumbot, Tavalliset...

Onko sinulla kaikki? Mistä olet saanut?:)

Tosi vanhat: Ukilta ja mummilta ja divareista. Vanhat: Isältä. Nykyiset ja vähän vanhemmat: Itse olen keräillyt.

Hienoa! Meidän suvussa ei ole ketään keräilijöitä, joten kaikki 200 olen itse joutunut keräämään...:)

Vierailija

Minulla on kaikki taskarit, sain loput eilen, kaikki mini-taskarit, kaikki paitsi yksi teemataskari ja kaikki erikoistaskarit.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Minulla on kaikki taskarit, sain loput eilen, kaikki mini-taskarit, kaikki paitsi yksi teemataskari ja kaikki erikoistaskarit.

Ja tirtenkin useita uusintapainoksia ja sellaisia joita on kaksin kappalein kuten numero 10 joka saatiin kaupan päälle.

Mä oon nyt taas tullut oitkän tauon jälkeen tänne, sillä jalkapallo on vienyt lähes joka päivästä jotain, sillä mä en pelaa harrastesarjassa vaan aktiivisarjassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat