Ankkamielipiteenne.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä vastaatte mielipidekysymyksiin, joita minä kyselen. Kysymykset vaihtuvat jonkin ajan päästä. Aloitetaan! Kuka on lempihahmonne? Minun on Roope Ankka.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Aku ja Roope ovat lempihahmojani. Pidän Akusta siksi että hänellä on todella paljon sisua, hän jaksaa yrittää monesti uudestaan, eikä todellakaan luovuta helpolla! Hän tekee melkein mitä vain Iineksen eteen, ja se on minun mielestäni vain hyvä!

Pidän Roopesta siksi että hän on oikea aarteidenmetsäsätäjä. Aina kun saa vihiä uudesta aarteesta, eikun juoksujalkaa pyytämään Aku mukaan tähän sekasotkuun! Roope on hyvä myös sitkeydestään, bisnestaidoistaan, ja todella paljosta muusta! Muuten, pyytäisin hyviä perusteluita vastauksiinne!:)

Vierailija

Roope ja Kultu ovat ehdottomia ykkösiä, niin yhdessä kuin erikseenkin. He ovat vastakohdat, joissa on kuitenkin paljon samaa.

Vierailija

Mirkku kirjoitti:Minunkin lempihahmoni on Roope, hän on mielenkiintoinen ja erityisesti Rosan seikkailusarjat ovat hyviä.

Epäselvästi kirjoitettu, mutta siis Rosan seikkailusarjoissa Roope on hyvä, niin kuin AKu Ankan taskukirja kirjoittikin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat