Kuka on paras Ankka-Käsikirjoittaja?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kuka? Minun mielestäni Kari Korhonen!

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Pidän kovasti muun muassa Per Hedmanin, Lars Jensenin ja Gorm Transgaardin käsikirjoittamista sarjoista, joita on piirtänyt mm. Vicar ja Rodriques.

Barksin käsikirjoitukset ovat arvostettuja, mutta ei kaikki mielestäni läheskään täydellisiä. Itse pidän enemmän Rosan sarjoista. Korhonen hoitaa hommansa hienosti ja käsikirjoitukset ovat "ihan hyviä", piirrosjälki ei tosin silmää hivele, mutta siitäpä ei tässä ollutkaan kyse..

Ai niin, kuka on paras Ankka- käsikirjoittaja? - Minulla ei ole siitä harmainta aavistustakaan. : D

Vierailija

Korhosen sarjoissa on taidokkaasti keksitty juoni, ei tietenkään kaikki ole (mielestäni) mahtavia, mutta perus on kuitenkin hyvä ja ankkamainen tarina. Rosalla taas on hienoja seikkailuja, joihin on tehty tutkimustöitä. "Arkisemmista", tai ei niin kuuluisista käsikirjoittajista hyviä ovat mm. Nino Russo(luin häneltä yhden tosi mahtavan sarjan) ja Paul Halas(esim. jalkapllotarinat).

Vierailija

Barks on parhain käsikirjottaja ja myös piirtäjä Don rosa on toisiks paras käsikirjottaja ja myös piirtäjä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat