Vitsi-kisa.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tällainen visa tällä kertaa. Pitää keksiä paras vitsi. Se kuka keksii parhaimman saa olla Akkari sivujen vitsiniekka! Eli tällä kertaa en pelkästään minä saa äänestää. Kaikki saavat äänestää.

(Paitsi omaa) EI SALLITA SELLAISIA JOTKA SANOVAT TÄTÄ KESKUSTELUA TURHAKSI!!! No niin, aloitetaan.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Lainaus:
Aleksi010898 kirjoitti:Sinä olet voittaja! You are winner!

Kiitos Aleksi, oliko joku palkinto? Ei ei vitsi vitsi:D Kiitos kuitenkin, hyvä että vitsini nauratti...

//Lukkoa tulee turhan noston jälkeen.

~Hidis

Vierailija

Ahaa, kilpailu olikin näin lyhyt, no kai voin silti kertoa vitsin:

Miksi Mikin naama on likainen?

No kun Mikki ja Hessu viettivät iltaa karaoke-baarissa, Hessua pyydettiin laulamaan "Aikuinen nainen". Hessuhan vetäisi biisin aivan karmeasti, no katsomosta kuului huuto: "Työnnä se mikki vessanpyttyyn!"

Hessu teki työtä käskettyän, tunki Mikin naaman vessanpyttyyn vaikka huutaja oli tarkoittanut mikrofonia eli mikkiä...

Eheh-hee...

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Ahaa, kilpailu olikin näin lyhyt, no kai voin silti kertoa vitsin:<br />

Miksi Mikin naama on likainen?<br />

<br />

No kun Mikki ja Hessu viettivät iltaa karaoke-baarissa, Hessua pyydettiin laulamaan "Aikuinen nainen". Hessuhan vetäisi biisin aivan karmeasti, no katsomosta kuului huuto: "Työnnä se mikki vessanpyttyyn!"<br />

Hessu teki työtä käskettyän, tunki Mikin naaman vessanpyttyyn vaikka huutaja oli tarkoittanut mikrofonia eli mikkiä...<br />

Eheh-hee...

Sinä olet voittaja! You are winner!

Vierailija

No niin nyt mä keksisin :) Hessu juoksi korttelia ympäri Mikki huusi hänelle varo murhaaja on takanasi menen soittamaan poliisille Hessu sanoi älä mene olen sitä jo kaksi korttelia edellä :D

Vierailija

1.Mitä kannibaali Aku sanoi pojille? -Ruokana on Ankkaa!

ja

2.Miten Akun autoon saa mahtumaan kahdeksan henkilöä kun max. määrä on viisi? Tupulla on onni matkassa, Akulla matti kukkarossa ja Hupulla yrjö sylissä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat