VICAR

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluisin tietää että käsikirjottaako Vicar..? itse en oo lukenu vicarin käsikirjottamia sarjiksia, mutta useat väittää niin. Jos hän myös käsikirjottaa, niin mistä sellaisia sarjiksia vois löytää? :)

Kommentit (13)

Vierailija

Itse olen miettinyt samaa, ja tullut vähän sellaisiin tuloksiin että niitä ei vain taida olla. Tässä omia mielipiteitäni Vicarista: Hän on todella hyvä piirtäjä, ja hänen monet tarinat ovat mielestäni todella vauhdikkaita yksinkertaisesti sanottuna. Tarinat ovat mielestäni, todella hyvin mahtavia! Yksinkertainen on oikeasti todella hyvää!

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Ei ole käsikirjoittanut. Mielestäni Vicarin vanhat sarjat ovat paljon parempia kuin uudet.

Olen samaa mieltä.Vicarin vanhat sarjat olivat hyvin käsikirjoitettuja,kun nykyään kaikkien hänen sarjojensa käsikirjoitus on matkittu toisesta.Joko Aku on töissä eläintarhassa,estää pankkiryöstön tai muuttu vihreäksi tai karvaiseksi jättiläiseksi joko raivosta tai taudista ja tuhoaa Ankkalinnaa (niin on käynyt hänen tarinoissaan jo kolme kertaa).

Hänen sarjojensa huono käsikirjoitus ei kylläkään ole hänen omaa syytään koska hän ei ikinä käsikirjoita omia sarjojaan.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Vicar ON käsikirjoittanut itse yhden tarinansa.

No kyllä hän kerran käsikirjoitti

oman tarinansa joskus vuonna maitokahvi,mutta tarkoitin että hän ei lähes ikinä käsikirjota omia tarinoitaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat