Hymiöt akkarin sivustolla.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ärsyttäkö teitä se, että akkarin sivustolla ei saa muita kuin tuommoisia ankka-aiheisia hymiöitä? Minua ainakin ärsyttää, sillä ne ovat aika huonoja. Tokihan sen ymmärtää, että joistakin se on kiva,ja niin minustakin joskus, mutta olisi hyvä jos sen voisi itse päättää haluaako hymiön ankka-aiheisena vai normaalina.

//Hymiöspämmit jatkossa jätetään pois.

~Hidis

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Lohis kirjoitti:No, tämä sivu on ehkä liikaakin rajattu Aku Ankkaan ja Disneyhyn. Täällä voisi olla sekalaiset jossa voi puhua mistä vaan maan ja taivaan välillä! No, hymiötkin on rajattu Aku Ankkaan. Ne voisivat kyllä olla normaaleja tai itten voisi valita, lähettääkö hymiön tavallisena vaiko Aku Ankka aiheisena. Se toisi sivuihin vähän piristystä, että se ei olisi rajattu liikaa mihinkään Aku Ankkaan, tai edelleen Disneyn asioihin, toisaalta se on kyllä myöskin vain hyvä että se on rajattu, muuten kaikki olisi ihan sekaisin tällä sivulla!

Niinpä, nämä on rosi rajatut, onhan tämä Disbeyn sivusto, mutta vähän enemmän vapauksia voisi olla...

Vierailija

Miksei aku ankan nettisivujen keskusteluissa voisi olla aku-aiheisia hymiöitä? ja sitä paitsi kaikki keskustelut ´littyvät aku ankkaan joten mitä vikaa on parissa akun päässä?:):D:(

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Saa niitä ankka-aiheisiakin olla, kyllä se joitakin huvittaa. Mutta niille pitäisi olla eri koodit, kuin normaaleissa hymiöissä. Silloin voisi käyttää normaaleja hymiöitä tai valita listasta ankka-hymiön.

Onneksi sentään kaikkia itse käyttämiäni hymiöitä ei ole "ankistettu" ^^

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä en tykkää niistä, koko ajan tunkee hymiökeskusteluja joissa kysytään miten niitä voi tehdä, ne ksvattavat riviväliä jolloin viestin ulkoasu on tyhmän näköinen ja niitä tulee ns. vahingossa. Siksi kierränkin niiden tulemista laittamalla välilyönnin väliin, eli tähän tapaan--> : ) Näyttää ihan hyvältä, eikä tule niitä ärsyttäviä ankanpäitä.

Vierailija

Minua ei ainakaan ärsytä...Ja miksi on ankka-sivuilla, jos ankka-hymiöt on niin "ärsyttäviä"? Ne on kivoja...tosin niitä voisi olla enemmän, joka hymiömerkille...

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Ja miksi on ankka-sivuilla, jos ankka-hymiöt on niin "ärsyttäviä"?

Ehkäpä täällä oloon on muitakin syitä kuin hymiöt? Ei minua noilla onnistuta häätämään. En tykkää mistään valmishymiöistä muutenkaan, ne näyttävät lähes poikkeuksetta tyhmiltä.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Sami-96 kirjoitti:Minua ei ainakaan ärsytä...Ja miksi on ankka-sivuilla, jos ankka-hymiöt on niin "ärsyttäviä"? Ne on kivoja...tosin niitä voisi olla enemmän, joka hymiömerkille...

Se niissä on vikana, että niillä parhaimmillaan rajoitetaan ilmaisun vapautta.

Hyvä ja asiallinenkin viesti voi menettää auktoriteettiään, kun sieltä yhtäkkiä pomppaakin silmille joku Akun pää.

Käyttäjillä pitäisi olla vapaus valita, käyttävätkö he näitä hymiönkuvatuksia vai eivät.

Vierailija

NOrmaalissa käytössä hymiöt eivät ärsytä, mutta "vahinkohymiöt" pistävät silmään. Itse käytän hymiöitä todella harvoin ja harkitusti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat