Paras kaverisi näillä sivustoilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis kuka on paras kaverisi näillä sivuilla? Ja jos käytte "Duck klubissa" niin näette kuka voitti yhden visan. Nimi on sofia (toivottavasti nimi meni oikein) ja hän on todellinen ankka tietäjä, uskomaton. Mutta nyt pääasiaan, kuka on paras kaverisi näillä sivuilla?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Mc skeptik II kirjoitti:Kumpa olisikin sellainen paras kaveri ,mutta kun ei ole.Onhan niitä hyviä mutta ei parasta.<br />

Sinä, Akuhullu ja Winkuu olette parhaita.

Kiitos paljon!Oletko vaihtanut nimi-merkin?Sinä olet paras kaverini näillä sivuilla!:D

Vierailija

Ei mulla täällä ketään kaveria oo. Yks on jonka tiedän tuntevani, en sit tiiä jos tääl on joku muuki tuttu. :) Mikä on muuten tän keskustelun idea? Ei millään pahalla mut ei tää täida liittyä Akuun. Mut jos nyt joku keksii jotain joka liittyy niin pyydän anteeksi.

Vierailija

En minä tunne täältä oikeasti ketään, mutta täällä on paljon todella mukavia ihmisiä, mutta mm.Ankkarokc, Frodo95, Akuhullu97, Mac Ducky, _wonderlust_, Sere........Niitä on monia.

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:Kumpa olisikin sellainen paras kaveri ,mutta kun ei ole.Onhan niitä hyviä mutta ei parasta.

Sinä, Akuhullu ja Winkuu olette parhaita.

Vierailija

Vaikka joku nyt sanoisi että olen paras tyyppi näillä sivuilla, niin hän ei siitä hyvästä siltikään nouse parhaat käyttäjät-listoillani. Ehei, ei se niin mene! ainakaan minun mielestäni. Harmi että eräät käyttäjät mielistelevät toisia, ja sitten ne toiset nostavat ne eräät käyttäjät korkealle listoillaan. Se on hyvin lapsellista, ja epä-älykästä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat