Akupediaa hankala käyttää?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ei sitä musta ole hankala käyttää...mun kirjoituksia ei koskaan ole "hylätty"...lue käyttöohjeet, saattaisi auttaa asiaa...

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Olen jo kolmesti yritänyt kirjoittaa artikkelia akupediaan (mitallien takia) ja aina minut on hylätty. Miten muut ovat saaneet kirjoitettua sinne? PS.haluaisin sen mitallin

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

akkuli kirjoitti:Luin ne jo. ja siinä lukee ihan selvästi "Ártikkelia ei hyväksytty"

Ei se tarkoita että se on hylätty, sitä ei oo vaan keretty hyväksymään.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joe_Mac_Duck kirjoitti:Siellä on vaan se ongelmana että kun kirjoittaa hakusanaks jotakin tulee kaikkea muuta

Kannattaa etsiä niin, että ensin painat kaikki artikkelit kohtaan ja sen jälkeen painat näppäimistöltä ctrl+f (etsi)...

Vierailija

Sami96 kirjoitti: Ei sitä musta ole hankala käyttää...mun kirjoituksia ei koskaan ole "hylätty"...lue käyttöohjeet, saattaisi auttaa asiaa...

olit oikeassa:)

Vierailija

Lue käyttöohjeet, niin selviää. Ja siinä kyllä lukee, että Artikkelia ei ole VIELÄ hyväksytty. (Huomaa painotettu sana)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

akkuli kirjoitti:Luin ne jo. ja siinä lukee ihan selvästi "Ártikkelia ei hyväksytty"

Sillon siinä lukisi: "artikkelia ei ole hyväksyttä vielä" vaan jos siinä lukee: "Artikkelia ei hyväksytty" niin se tarkoittaa että se oli turha tai huono.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

<p />

Sillon siinä lukisi: "artikkelia ei ole hyväksyttä vielä" vaan jos siinä lukee: "Artikkelia ei hyväksytty" niin se tarkoittaa että se oli turha tai huono.

En oo nähnytkään tekstiä "Artikkelia ei hyväksytty". Luulin että tuossa luki "Artikkelia ei ole vielä hyväksytty".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat