Uudistuksia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin,kuten otsikkokin sanoo millaisia uudistuksia edottaisitte Aku Ankan nettisivuille?Omasta mielestäni hyvä uudistus olisi jos keskustelupalstojen aukioloajat poistettaisiin.

Sivut

Kommentit (16)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Ei INTERNETISSÄ ole mitään perustetta olla mitään ihmeen aukioloaikoja xD

Internetin FOORUMIT on tarkoitettu keskusteluun, ei chattailyyn. Valvojan ei missään tapauksessa tarvitsisi olla paikalla koko ajan, sillä siihen nimen omaan foorumeita ei ole tarkoitettu.

Millään foorumilla ei ole adminia, moderaattoria tahi aluevalvojaa alituiseen paikalla, vaan he huoltavat keskutelualuetta kun ovat koneella.

Foorumin tarkoitus on enemmän jättää jälkeensä ajattomia viestejä, ei reaaliajan chattiviestejä.

Tuossa on vain muutama looginen peruste aukioloaikoja vastaan. Perustelkaapa niiden puolesta ja kokeilkaa, pystyttekö vakuuttamaan ketään. Olen valmis vasta-argumentoimaan teitä.

Vierailija

Yksityisviestien lähettämismahdollisuus olisi hyvä lisä. Myös pari peliä ei olisi pahitteeksi. Siis lisää pari peliä. Akuhullu ja Sami kertoivatkin jo muut..

Vierailija

Pieni uudistus voisi olla esim. Päivän kysymykseen vastaajamäärät, jotta tietäisi suunnilleen prosentit. Jos vastaa ihan alussa voi olla että on 1%, kun taas päivän loppupuolella 0,001%. Oikeastaan en tiedä mitä paljonko olisi, kun niitä ei näy.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Näitäkeskusteluja on ihan hirveästi, eikä olisi tarvinnut enää tehdä uutta...:@ No, asiaan. Se olisi ihan hyvä, siis se, että aukioloajat poistettaisiin, mutta se varmaan innostaisi kaikkia olemaan kellon ympäri koneella. Sitten olisi hyvä, jos olisi oman viestin muokkausmahdollisuus, kuvienliittämismahdollisuus ym. Sivustosta tulisi näillä pienilläkin parannuksilla huomattavasti parempi.

Vierailija

öö, ei sitä kuvien liittämis mahdollisuutta, niin kuin Frodo95 sanoi, niin mies-puolisista käyttäjistä, laittaisi taas toisen sukupuolen haltijoita...öhöm-kuvissa...tiedät varmaan mitä tarkoitan Akuhullu? Ja siitä aukioloaikojen muutosta, koska aina kun keskustelut on auki, niin jonkun pitää olla siellö töissä, valvomassa. Ja luulen että he ei halua olla öisin töissä...

Vierailija

öö, ei sitä kuvien liittämis mahdollisuutta, niin kuin Frodo95 sanoi, niin mies-puolisista käyttäjistä, laittaisi taas toisen sukupuolen haltijoita...öhöm-kuvissa...tiedät varmaan mitä tarkoitan Akuhullu? Ja siitä aukioloaikojen muutosta, koska aina kun keskustelut on auki, niin jonkun pitää olla siellö töissä, valvomassa. Ja luulen että he ei halua olla öisin töissä...

Vierailija

Onko pakko tehdä uusia keskusteluja,kun näitä keskusteluja on aivan hirveästi. Parannuksia riittää niin paljon, että en viitsi luetella niitä nyt.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:öö, ei sitä kuvien liittämis mahdollisuutta, niin kuin Frodo95 sanoi, niin mies-puolisista käyttäjistä, laittaisi taas toisen sukupuolen haltijoita...öhöm-kuvissa...tiedät varmaan mitä tarkoitan Akuhullu? Ja siitä aukioloaikojen muutosta, koska aina kun keskustelut on auki, niin jonkun pitää olla siellö töissä, valvomassa. Ja luulen että he ei halua olla öisin töissä...

Niin, itse ajattelin samaa. Ja eihän kukaan halua olla yöllä töissä, mutta kyllä sinäkin varmaan olet sitä mieltä, että niin olisi parempi.:)

Vierailija

Hyvä uudistus joka jäi minulta viestissäni mainitsematta olisi se,että keskusteluitten hakeminen helpottuisi(foorumeilla on usein yli sata sivua ja tietyn keskustelun hakemiseen menee kauan).Niin saataisiin myös samaa aihetta käsittelevien keskusteluiden määrää vähennettyä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:öö, ei sitä kuvien liittämis mahdollisuutta, niin kuin Frodo95 sanoi, niin mies-puolisista käyttäjistä, laittaisi taas toisen sukupuolen haltijoita...öhöm-kuvissa...tiedät varmaan mitä tarkoitan Akuhullu? Ja siitä aukioloaikojen muutosta, koska aina kun keskustelut on auki, niin jonkun pitää olla siellö töissä, valvomassa. Ja luulen että he ei halua olla öisin töissä...

Niin, yöllä muuten pitäisi olla työntekijöiden valvomassa sivuja.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:

Niin, itse ajattelin samaa. Ja eihän kukaan halua olla yöllä töissä, mutta kyllä sinäkin varmaan olet sitä mieltä, että niin olisi parempi.:)

Mä voisin olla yönkin töissä näillä sivuilla, jos vaan olisin 18 v.

Vierailija

Voi olla että yöaikaan, kun on rauhallisempaa, niin täällä on asiattomia viestejä, kiroilua, sun muuta K-15 tai K-18 kamaa.

Vierailija

Keskusteluitten ei vältämättä tarvitsisi olla koko yötä auki,mutta ainakin kello 23 asti.

Ei hän tämä mikään päiväkoti Huopatossu nimittäin ole(vai onko?).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat