Kerhot nou

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka tykkää kerhoista? Mä olin sellasessa ja ne on aika tyhmiä! Tää on aku ankka-keskustelu eikä mikään kerho! Ottakaa kantaa!

Kommentit (15)

Vierailija

Ne on tosi turhia, tämä on keskustelufoorumi eikä mikään kerhosivu, jos haluaa perustaa kerhoja niitä voi perustaa omalla ajallaan. Sitäpaitsi kerhoissa ei edes puhuta Akusta eikä Disneystä.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Tämä on foorumi. Lähdetään siitä liikkeelle. Sivuilla täytyy sääntöjen mukaan keskustella Disneystä. Joten kerhoissakin tulisi puhua samasta aiheesta. Tässä taas ei ole järkeä, sillä foorumilla on omat aihealueensa tiettyihin Aku Ankan/Disneyn aiheisiin. Samasta syystä "Kaikkea Aku Ankasta" -tyyliset topicit ovat järjettömiä: foorumi on tarkoituksella jaettu eri osa-alueisiin. Nämä kerhotkin ovat vain viestimäärän kasvattamiseen keskittyneitä spämmiklubeja.

Olet taas oikeassa wonderlust, kuten aina.

Vierailija

Kerrohan minulle miten tämä keskustelua liittyy Aku Ankkaan, kun en nyt älyä. Ja kerhot on huonoja, toden totta.

Vierailija

No eitää tavallaan aku ankkaan liity mut liittyykö muka kerhot ei todellakaan ku oon niissä käynyt. pelkkää tappelua!

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:Ei niissä kyllä mitään pahaa ole. Sellaiset kerhot ovat ihan hyviä, jos niitä ei vain tule liikaa.

Muutin mieleni. Ne ovat oikeastaan täysin turhia, jos niissä ei keskustella Aku Ankkaan tai Disnheyny liittyvistä asioista. Niitä ei enää tarvitse tehdä.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä on foorumi. Lähdetään siitä liikkeelle. Sivuilla täytyy sääntöjen mukaan keskustella Disneystä. Joten kerhoissakin tulisi puhua samasta aiheesta. Tässä taas ei ole järkeä, sillä foorumilla on omat aihealueensa tiettyihin Aku Ankan/Disneyn aiheisiin. Samasta syystä "Kaikkea Aku Ankasta" -tyyliset topicit ovat järjettömiä: foorumi on tarkoituksella jaettu eri osa-alueisiin. Nämä kerhotkin ovat vain viestimäärän kasvattamiseen keskittyneitä spämmiklubeja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat