Näitä on kun sieniä sateella

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ketä ärsyttää ku jotkut kysyy samoja kysymyksiä? Mä tiedän et tää on ehkä sellanen turha mut kysyn kummiskin!

Kommentit (15)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sellaiset keskustelut ovat todella ärsyttäviä. Ajatelkaa, kuinka monta on ollut keskusteluja "Kumpi on parempi: Carl Barks vai Don Rosa?". Varmaan tuhansia:D:@ Tai, vaikka "Hessu vai Mikki"-keskusteluja. Niitä on tosiaankin kuin sieniä sateella. Juuri tälaiset keskustelut jakavat mielipiteitä ja yksi kyllä riittäisi. Miksi niitä on sitten niin monta? No, toisaalta ymmärrän, jos joku uusi käyttäjä tekee jostain, millainen on jo. Itse kyllä hakisin, että onko jo, mutta kyllä ymmärrän. No, tämä oli minun mielipiteeni. Enkä minäkään siis toivo satoja samanlaisia keskusteluja.:)

Vierailija

kultu kimallus9 kirjoitti:MÄ EN KAIPAA ARVOSTELUJA! ET HEIPPARALLAA!!

Heipparallaa vain! Jos et niitä kaipaa, ei kannata myöskään tehdä turhia aiheita, ei pahalla. Minunkaan mielestä ei pidä tehdä samoja aiheita tusinoittain, ja niin ajattelevat varmasti monet muutkin, tuskin vain niiden aiheiden aloittajat.

Vierailija

Minä vihaan myös tällaisia kommentteja kuin: (esim) "Moi"

Tai jotain muuta turhaa. Mutta onko tämä turha aihe?

Vierailija

Ja tähän pitäisi kaiketi vastata "ärsyttää"?

Lisäksi tarkoitatko kysymyksillä näitä "kumpi on parempi, Hessu vai Mikki?" juttuja?

Jos kerran tiedät, että aihe on turha, miksi lähetät sen? Yhden miettimishetken ja hetken mielijohteesta ei pidä aloittaa aiheitta, harkita sitä, onko se järkevä ja tehdä sen jälkeen lupaava ja innostava aloitusviesti, joka on huolella mietitty ja sisältää oman mielipiteen, toisin kuin kultu kimallus9: aloitusviesti. Siitä ei edes selviä, onko hän vastaan vain puolesta, itse kuitenkin päättelin, että myös häntä ärsyttää. Päättelemisen varaan ei saisi jättää.

Lisäksi pohdintaa on näistä ollut jo turhan monessa aiheessa, joten kiitos riittää, sama kysymys tämäkin, tuonna "noottia käyttäjille" -aiheeseen esimerkiksi olisit voinut kommentoida mielipiteesi.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Sellaiset keskustelut ovat todella ärsyttäviä. Ajatelkaa, kuinka monta on ollut keskusteluja "Kumpi on parempi: Carl Barks vai Don Rosa?". Varmaan tuhansia:D:@ Tai, vaikka "Hessu vai Mikki"-keskusteluja. Niitä on tosiaankin kuin sieniä sateella. Juuri tälaiset keskustelut jakavat mielipiteitä ja yksi kyllä riittäisi. Miksi niitä on sitten niin monta? No, toisaalta ymmärrän, jos joku uusi käyttäjä tekee jostain, millainen on jo. Itse kyllä hakisin, että onko jo, mutta kyllä ymmärrän. No, tämä oli minun mielipiteeni. Enkä minäkään siis toivo satoja samanlaisia keskusteluja.:)

Samat sanat Akuhullu97

Vierailija

Kyllähän niitä turhia aiheita riittää todella paljon, ja ne ovat todella ärsyttäviä. Ilmeisesti kaikki tekevät turhia aiheita, koska he haluavat kasvattaa viestimääräänsä, ja päästä aktiivisimmat kirjoittajat-listalle.

Itse en ole tehnyt turhia aiheita, no, ehkä pari kertaa, mutta niistä on jo todella monta viikkoa aikaa.

Vierailija

kultu kimallus9 kirjoitti:MÄ EN KAIPAA ARVOSTELUJA! ET HEIPPARALLAA!!

NO,elä ny hermostu:D!....Joo kyl turhat kyselyt ärsyttää!.....;)

Vierailija

Juu, ne on ärsyttäviä! Ihan yhtä ärsytt'viä kuin arvostelu (esim: Mikki vai Klaara) keskustelut, turhia on, ja ärsyttäviäkin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat