Roope-sedän keräilykuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on teidän mielestä paras Roope-sedässä julkaistu keräilykuvasarja?

Itse pidän eniten Barks-kansista, Visukintun huippuhetkistä, Konnakabinetista ja Roopen aarteista.

Kommentit (13)

Vierailija

Don Rosan piirtämät Roopen nuoruudenkuvat ja Konnakabinetti ovat mielestäni parhaita Roope-sedässä ilmestyneitä keräilykuvasarjoja.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaikki ovat hienoja ja omalaatuisia.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Mulla ei oo kovin paljoa Roope Setiä joten en tiedä kaikkia, sanotaan vaikka Don Rosan piirtämät Roopen nuoruuskuvat.

Vierailija

Mua harmittaa kamalasti koska meille ei enää tuu Roope-setää nii mulla on vaan tosi vähän niitä.

Niistä mitä meillä on ni aarteet on varmaan parhaita. en enää ees muista kaikkii mitä on ://

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:Barksin keräily kuvat ovat parhaita koska ne on niin huolella tehty!

Se on kyllä totta, minäkin tykkään eniten niistä barksin tekemistä kuvista. :D-(Hyvä Barks)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nämä keräilykuvat ovat toki ihan ok lisä Roope-sedässä, muttei syy tilata sitä. Ilman keräilykuvia häviäisi hieman kokonaisuutta Roope-sedästä, toisin sanoen keräilykuvat ovat ikäänkuin sokerina pohjalla lehdessä ja antaa "pikantin makulisäyksen" lehteen.

Itselläni ei kaikkia keräilykuvia ole ja en muista kaikkia aiheita, mutta itselläni on monesta aiheesta kaikki tai muutama ja kaikki ovat enemmän tai vähemmän hienoja, kuitenkin nuo vanhat kuvat ovat mielestäni jonkun verran tasokkaampia, kuin nykyiset. Vanhoja vain minulla on vähemmän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat