Profiili kilpailu!?!?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenellä on hienoin profiili kuva? omaa ei saa ottaa!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Profiililla nimeltä: R.O.O.P.E.A.N.K.K.A, on hienoin prof-kuva. ;) (mulla on sama hahaa, se ei ole mun, vain myös muutaman muunkin...Ja jos en sitä valitse, ottaisin Mac Duckyn kuvan...

Vierailija

No voi voi niitä on monia, no hyviä ovat ainakin Mac Duckyn, Ankka313, Ankkahirmun, Mac Skeptikin ja omani, joiltainosin, unohdin myös että edellinen kuvani oli myös mielestäni hyvä, legendaarinen parta-ankka;)

Vierailija

Hienoin? Jaa-a, pidän ainakin _wonderlust_in, Niku Kipittäjän ja Mac Duckyn(entisestä?) kuvista ja profiilikuvasta, jossa on vaaleatukkainen hanhi, jolla on turkoosi paita. Muuten, tämä aihe kuuluisi kyselyt ja visailut-osioon.

Vierailija

Mac Duckylla, Akuhullulla, Ankkahirmulla ja Duke Duckilla on kaikilla hienot kuvat. Suosikkini niistä on kuitenkin Duke Duckin Barksin piirtämä Aku.

Vierailija

Aika vaikea sanoa, niitä on niin monta ja ne ovat melkein kaikki hyviä... Oma profiilikuvahan se oikeastaan on paras, ei sitä muuten olisi tullut valittua. Mutta suosikikseni muiden profiilikuvista taitaa nyt nousta se, jossa Akun ylävartalo on joutunut johonkin siniseen kojeeseen, takapää ja jalat vain pyristelevät ulkona. (Siis Aku on ylösalaisin.) Minun perusteluni on yksinkertaisesti se, että kuva on todella hauska.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No jaa, omani on mielestäni paras... Mutta, toisen voisi olla Mac Duckyn Barks-kuva. Muita hyviä kuvia on kuva tarinasta Meri antaa, meri ottaa, Duke Duckin kuva ja muutkin Barksin kuvat.:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat