Ketkä aikovat osallistua sarjakuvakilpailuun Vipinää välkälle?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikossa lukee kysymys. Ketkä aikovat? Minä ainakin osallistun!

Onko muita?

Sivut

Kommentit (36)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aleksi010898 kirjoitti:Onko se niin helppoa että söisi lastenaterian Mäkkärissä? Kuulostaa tosi vaativalta!!!

Kyseessä on äärimmäisen helppo toimenpide, avaat vain silmät niin ei tule mitään ongelmia. Mene Galleriaan, klikkaa oikealta Osallistu-sanan yläpuolella olevaa linkkiä (jostain syystä linkki on siinä eikä itse sanassa) jonka jälkeen klikkaat avautuvan sivun alareunassa olevaa osallistu-linkkiä. Sitten vain täytät vaaditut kohdat ja lähetät, ja homma on siinä. Itse asiassa se on huomattavasti helpompaa kuin lastenaterian syöminen, sillä hampurilaiset ovat älyttömän pahoja : D

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

Aleksi010898 kirjoitti:Onko se niin helppoa että söisi lastenaterian Mäkkärissä? Kuulostaa tosi vaativalta!!!

Kyseessä on äärimmäisen helppo toimenpide, avaat vain silmät niin ei tule mitään ongelmia. Mene Galleriaan, klikkaa oikealta Osallistu-sanan yläpuolella olevaa linkkiä (jostain syystä linkki on siinä eikä itse sanassa) jonka jälkeen klikkaat avautuvan sivun alareunassa olevaa osallistu-linkkiä. Sitten vain täytät vaaditut kohdat ja lähetät, ja homma on siinä. Itse asiassa se on huomattavasti helpompaa kuin lastenaterian syöminen, sillä hampurilaiset ovat älyttömän pahoja : D

Niin onhan sitten eri asia miten se kuva saadaan koneelle sitä ei kaikki osaakkaan ja minullakin menee siinä jonkun verran aikaa.:^)

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

Eivät hampurilaiset pahoja ole. No palataan aiheeseen.

Aikooko joku osalllistua?

Vierailija

Ankka96 kirjoitti:En aio osallistua koska en ole hyvä piirtäjä.

Ei se niin tärkeää ole. En minäkään kovin hyvä ole piirtämään Akua ilman mallia.

Vierailija

Enpä taida osallistua kun aihe on niin huono. Jos saisi sarjikseen edes piirtää ankkoja niin voisin harkita asiaa. Mutta ei. Ja saahan niitä palkinto-ankka-albumeita muualtakin.

Vierailija

Akulainen95 kirjoitti:En aio osallistua.

Miksi et? Siellä on jaossa Aku Ankka sarjakuvakirja paketteja.

Aion osallistua ja voittaa!

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:En tiedä mikä tämä kisa on? Voisitko selventää, mikä on "Vipinää välkälle"?

Voin. Vilkaise etusivulle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat