Eka foorumi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin onko tämä teidän ensinmäinen foorumi, minä olen ollut parissa muussakin, :).

Sivut

Kommentit (34)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Sana "foorumi" tarkoittaa koko keskustelualuetta. Eli siis foorumi-keskustelualue ovat synonyymejä.

Nämä hahmot, tekijät, sarjat, julkaisut, animaatiot, keräily, nettisivut, kyselyt ja visailut sekä pulinat ovat KATEGORIOITA, EIVÄT foorumeita. Foorumi on tämä iso kokonaisuus ja kategoriat ja alakatgoriat sitten niitä foorumin sisäisiä alueita.

Foorumeiden "arvojärjestys" menee suunnilleen näin: Foorumi -> Alueet (foorumilla tietty määrä alueita) -> Kategoriat (alue jaettu pienempiin kategorioihin) -> Alakategoriat (näitä ei kovin yleisesti enää, mutta kategorioiden jako pienempiin osiin) -> Topicit (mihin kirjoitellaan sitten) -> Viestit (mitä kirjoitellaan; PERUSTELLEN)

Huomioikaa myös aikaisempi viestini tuosta edellisesltä sivulta ^^ Se on se alkuperäinen vastaukseni tähän topicciin.

Vierailija

Oon ollut Ankkiksessa ja joissain muissa foorumeissa, En ole kuitenkaan ollut aiemmilla foorumeilla yhtä aktiivinen käyttäjä kuin täällä

Vierailija

Tämä on ensimmäinen Foorumini mihin olen kirjoittanut. Mutta opin nopeasti kirjoittamaan asiallisia viestejä kun seurasin teidän kokeneimpien viestejä, mutta on tämä vielä liian kaukana täydellisistä viesteistä vaikka sellaisia ei kai olekkaan.

Tämä oli ensimmäinen foorumi koska en käy kuin joillakin 3 sivulla.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Olen ollut yhden minun ja kavereitteni "lol" sivun foorumilla.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Eka foorumihan tämä... Ja sen varsinkin alkuvaiheessa melko helposti taisi huomata.:) Tosin jo näinkin lyhyen ajan, puolen vuoden "kokemuksesta" olen oppinut paljon. (Omassa mittakaavassani.) En enää ihmettele suu auki pikku bugeja, ja viestien kirjoituskin on paljon sujuvampaa. Ei tarvitse kirjoittaa puolta tuntia muutaman rivn viestiä. Toivottavasti ei johdu viestien laadun heikkenemisestä...

Vierailija

Tämä ei ole todellakaan ensimmäinen foorumini. ^^ Kuulun niihin kokeneempiin kävijöihin. Toimivan nettiyhteyden sain alkuvuodesta 2007 ja ensimmäiselle foorumille (Vuotis) rekisteröidyin huhtikuussa tai toukokuussa 07.

Tämä on kai kuudestoista (16.) foorumini :D

~kirja

Vierailija

Olen ollut niin paljon erilaisilla foorumeilla, etten jaksa luetella kaikkia.Mutta voin sanoa, että ensimmäinen "foorumini" oli Suomi24.Siellä aloitin kokemattomana pentuna, ja viestijälkeni oli liikuttavan huono.Nykyään häpeän sitä, ja kiroan mielessäni ettei koskaan olisikaan pitänyt aloittaa koko paikasta.No, eihän se ketään haitannutkaan, mutta luojan kiitos etten aloittanut millään "järkevällä" foorumilla.Muuten olisin saanut bannit alta aikayksikön, joten hyvä että suorastaan aloitin Suomi24, vaikka viestini olivat täyttä sontaa.Viestini siellä ovat nykyään niin vanhoja, että niitä tuskin enää on.

Sitten olin monilla muilla foorumeilla.Mm:Pokémon-foorumi, piirretyt-foorumeilla, Disney-foorumeilla, ym.Mutta nykyään en usein rekisteröidy muille foorumeille, vaan pidän viestien lukemisesta.Mm.Hopeanuoli-foorumi, Taikalinna.netin foorumit, Inu admin..Loistavia foorumeita.Eli ei mikään eka kerta.

Vierailija

Kertokaa ne foorumit joihin olitte rekanneet niin siten tiedän itsekkin että sellaisia edes on.(Ehkä vähän turha viesti)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat