Top5-parhaimmat viestien kirjoittajat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tällaisen keskustelun tein, jos ette tykkää niin älkää turhaan valittako. Jos tämä keskustelu on huono, niin antakaa tämän vajota rauhassa hautaan.

Eli täällä keskustellaan hyvistä/taitavista viestien kirjoittelijoista. Nykyään vain harva tyyppi kirjoittelee oikein kunnollisia viestejä. Harmi!

Tässä minun Top5-listani:

1.Wonderlust (kirjoittaa parhaiten, vaikka onkin aktiivinen kirjoittaja, ja se on harvinaisuus)

2.Mikko M (todella järkevien ja asiallisten viestien laatija)

3.Rosa4tehwin (hyvien viestien tekijä, puhuu joka kertaa asiaa)

4.Kreacher (on tähän mennessä kirjoittanut mainioita viestejä)

5.Ankkahirmu (kirjoittelee enimmäkseen järkeviä viestejä, tosin joskus aika lyhyitä)

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

ipu99 kirjoitti:Aleksi010898, PTPJVV, Salver, Wonderlust, Kreacher. Siinä ne olivat.

Kiitos, kiitos. Kyllä sinäkin olet minun listalla.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Ohhoh, kiitän saamastani huomiosta 0.o

Kirjoitan vain silloin, kun on tarve, joten vaikka netissä/täällä luuhaankin suhteellisen paljon, en tykitä viestiä jokaiseen mahdolliseen paikkaan.

Itsekään en mihinkään järjestyksiin usko, sillä näitä "parhaimpia" käyttäjiä on todella vaikea tuuppia järjestykseen. Ja oikeastaan kaikille näille käyttäjille perustelut ovat kutakuinkin samat: taito perustella sekä hyvät ja sisältörikkaat viestit.

Ensimmäisenä pakkomainintana on tottakai wonderlust. Hän jos kuka tietää foorumin käytöstavat ja onpa vielä samoilla linjoilla kuin minäkin. Yllättävän usein (lue: aina) voin sanoa ajattelevani tarkalleen samalla tavalla kuin hän. Ja tottakai viestit ovat asiallisia ja eritoten, mikä tärkeintä, pitkiä.

Ankkahirmu kirjoitta myöskin hyvin. Myös hän on samoilla linjoilla itseni kanssa ja osaa asiansa.

Kuten muutkin, myös Kreacher on loistava kirjoittaja. Ottaa kantaa epäkohtiin ja tekee sen hyvin.

Äh, ajattelen tässä juuri, että mitäköhän järkeä minun on lähteä listaamaan samoja asioita joka käyttäjän kohdalta, joten teenpä vain kunniamainintalistan tästä eteenpäin. Perusteet samat, kuin edellisilläkin.

Siis muita, joita haluan mainita, on Kimba's Mate, Mikko M, Yukonin Hyinen Liekki, King Henkka ja muutama muu, joita en kuitenkaan muista mainita... : D Kyllä ne nimet sieltä sitten jossain vaiheessa taas tupsahtavat, mutta näillä nyt alkuun.

Olisi kyllä ollut varmaan ihan hyvä perustella kaikki valintani, mutta katson oikeasti valinneeni jokaisen samoin kriteerein. Olisi vain suuri haaste saada kuvailtua jokaista eri sanoin, mutta kuitenkin samalla merkityksellä. Veisi vaan hyvää tilaa.

Hän kiittää ja kuittaa, nam.

Vierailija

En nyt listaa missään erityisessä järjestyksessä mielestäni erinomaisia kirjoittajia, mutta mainitsen muutamia: _wonderlust_, koska hän on ollut todella hyvä käyttäjä alusta asti; paljon asiallisia, pitkiä ja lähes virheettömiä viestejä, en ole yhteenkään lyhyeen törmännyt.

Myös Kimba´s Mate on kirjoittanut todella pitkiä ja asiallisia sekä hauskojakin viestejä, ja King Henkka on myös erittäin hyvä käyttäjä.

Muita mainitsemisen arvoisia kirjoittajia ovat ainakin Mikko M, Kreacher, Rosa4tehwin sekä Ankkahirmu.

Vierailija

voitto99 kirjoitti:1. Aleksi010898<br />

2. Ankkahirmu<br />

3. Mc skeptik II<br />

4. Otto Ankka-94<br />

5. voitto99

Kiitoksia ihan älyttömästi en ole koskaan ennen(muistaakseni)ollut kenenkään kirjoittaja listalla!Vielä kerran kiitos!:D

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Minun mielestä PTP JVV ei ole kovinkaan hyvä. No, ei ainakaan parhaiden joukossa.

Olen samaa mieltä!Entinen trolli jos kuukauden on rehtinä sitten uskon hänen olevan vain entinen trolli!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankka313 kirjoitti:En halua laittaa tyyppejä mihinkään järjestykseen,mutta tässä lista:<br />

Wonderlust,Kimbas mate,Ankkahirmu,Mikko M,Kreacher,Akuhullu97,Salwer1st/ jne..

Kiitos paikastani! Olet parhaimmat käyttäjät-listallani kyllä(nous. sij. 2), mutta tämä on eri asia. Tässä on parhaimmat/asiallisimmat viestien kirjoittajat. Sinä olet kyllä huumorintajuisempi, kuin todella moni, mutta viestien laadussa et ihan pärjää heille. (vaikka viestisi ovatkin mainiota, useimmiten parempia kuin minun). Kiitos vielä kerran!:)

Vierailija

Taitavat kaikkien top5-listat olla aika "tylsiä", eli lähes kaikkien listoilla on ne samat käyttäjät. Tosin, se ei ole mikään yllätys. Kaikki, jotka on mainittu hyvistä viesteistään tässä keskustelussa, ovat ansainneet paikan hyvien kirjoittajien joukossa. (eli minä olen myös! Muahhahhaa!)

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Mc skeptik II kirjoitti:Kaikki vain lukevat että onko itse päässyt tuolle listalle mutta eivät tee omaansa!Tiedätkö muuten MaDista mitään?

No, MaD ei edelleenkään (tietääkseni) pääse kirjautumaan tänne sivuille, hänen ankkaprofiilinsa on yhä sekaisin. Toivottavasti tuo vika korjaantuu.

Niin mullakin on ikävä MaDiä. Wonderlust kirjoittaa hyviä viestejä

Vierailija

1. Wonderlust

Wondy kirjoittaa pitkiä ja asiallisia viestejä, joissa on huumoria, huomaa, että Wondylla on kokemusta muillakin keskustelupalstoilla.

Hyvää on myös se, että hän myös kirjoittelee usein, tämä ominaisuus nostaa hänet ykköseksi

2. Rosa4tehwin

Kirjoittaa samanlaisia maratonviestejä kuin Wondy, joskin huumori joskus jää uupumaan, kirjoittaa selvästi asiansa...

Ainot huono juttu on se kun hän ei sivuilla usein pyöri...

3. Ankkahirmu

Tulee kahden ensimmäisen vanavedessä, yleensä asiat on jo kuitenkin selvitetty Wondyn toimesta, ennenkuin Ankkahirmu pääse mukaan saarnaamaan, huomaan että hän myös itse sitä manailee...

pyörii sivuilla aika usein joka on selvää plussaa

4. Mikko m

Mikko M:män blogikommentit ovat mahtavaa luettavaa, asiatietoa löytyy, kuten omaperäisyyttä. Pyörii sivuilla harvemmin, joka on tietysti harmittava juttu...

5. Kimba'sMate

Harvinainen kirjoittelija sivuilla, mutta viestit joita lähettää ovat asiaa. Ei päässyt pidemmälle listalla koska viestit häneltä ovat aika harvassa...

Kaukanstanian Maharadzza kirjoitti:1. Wonderlust

Viestiin olisi ehkä mahtunut myös hieman perusteluita!

Myös tämmöiset nimet perustelevat asiat hyvin: Akuhullu97, Otto Ankka-94, Ankka313, Hanhihannu ja Mac Ducky...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sinänsä vähän hankalaa erotella käyttäjiä viestien perusteella. No, olen tehnyt muitakin listoja, niin kyllä tämäkin luonnistuu. Itse sanon, että en ansaitsisi paikkaa kenenkään listalla ainakaan vielä, sillä viestieni taso oli ennen aika huono. Olen mielestäni menossa kuitenkin parempaan suuntaan, vaikkakin viestieni taso on vieläkin ailahtelevaista. Kirjoitusvirheet (suurissa määrin) ja yhden sanan viestit eivät kuitenkaan kuulu minuun. Alapuolella on suuntaa antava lista:

1. Wonderlust (Kirjoittaa hyvin hienoja ja hyvin selitettyjä viestejä. Tuo ehdottomasti lisää tunnelmaa tälle sivustolle. Wondy eroaa muista "Parhaimpien viestien kirjoittajista siinä määrin, että on kirjoiitanut niitä selvästi enemmän kuin muut sellaiset. Tämä ei toki ole pääasia.)

2. Mikko M. (Mikko M. tunnetaan tällä sivustolla jo erittäin hyvin pitkistä ja tällä sivustolla jopa erikoislaatuisen hyvistä viesteistä. Kuuluu ehdottomasti mainioiden käyttäjien listaan. Kirjoitat koko sivuston pisimpiä viestejä.)

3. Ankkahirmu (Ankkahirmu on kohtalaisen uusi käyttäjä, mutta osoitti heti olevansa mainio kirjoittaja ja käyttäjien eliittiä. Ansaitsee ehdottomasti paikkansa tässä listassa)

Kreacher (Kreacherilä on mainiot viestit. En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota siihen, mutta lähiaikoina olen alkanut huomata viestiesi mainion tason.)

5. Rosa4Tehwin (En muista, milloin olet kirjautunut, mutta sen tiedän, että viestisi ovat todella asiallisia ja hyvin kirjoitettuja. Ilmaiset hyvin ja osuvasti mielipiteesi, joka on hyvin tarvittavaa, jos haluaa ymmärtää vastauksen kunnolla. Olet ehdottomasti käyttäjien elittiä.)

Kimba´s Mate ((Anteeksi, nimimerkkisi saattaa olla kirjoitettu väärin) Kimba´S Mate kirjoittaa hyvin asiallisia ja mainioita viestejä. Kuten sanoin edellisestäkin, sinäkin ilmaiset hyvin mielipiteesi ja annat sen näkyä. Olet sinäkin mainio kirjoittaja)

Tuossa oli listani. Sekä kiitokset Aleksi010898:lle, joka mainitsi minut listassaan.

Ps. Tämä ainakin oli asiallinen viesti:D!:)

Vierailija

Tosiaan, Kimba's Mate on myös hyvä kirjoittelija, kuuluu ehdottomasti 10 parhaan kirjoittajan joukkoon.

Ja sitten vielä minun kirjoituksestani: Omasta mielestäni olen parantanut iestieni laatua, jos vertaa ihan alkuaikojen kirjoitteluun, silloin tein enemmän kirjoitusvirheitä, ja kirjoitin epäselvää slangia (ainakin joskus). Eli myös minä olen menossa parempaan suuntaan.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:Tosiaan, Kimba's Mate on myös hyvä kirjoittelija, kuuluu ehdottomasti 10 parhaan kirjoittajan joukkoon.<br />

<br />

Ja sitten vielä minun kirjoituksestani: Omasta mielestäni olen parantanut iestieni laatua, jos vertaa ihan alkuaikojen kirjoitteluun, silloin tein enemmän kirjoitusvirheitä, ja kirjoitin epäselvää slangia (ainakin joskus). Eli myös minä olen menossa parempaan suuntaan.

Juuri tuota minäkin sanoin. Viestini ovat nykyään pitempiä, asiallisempia ja muutenkin menossa parempaan suuntaan. :)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat