Ketkä osallistuivat tämän viikon viikon vieras-kilpailuun?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä osallistun kun siellä on jaossa leffalippuja. Onko muita?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

No minä olen jo osallistunut sekä isoveljeni ja toinen isoveljeni sekä siskoni. Ja osallistuin leffalippujen takia, sillä olisi kiva nähdä se elokuva. Mutta jos en voita niin sitten ei voi mitään.

Ja kohta pitää aina tehdä tällaisia aiheita kun tulee Viikon Vieras kilpailu.

Vierailija

Arnold ZwarzAnkka kirjoitti:No minä olen jo osallistunut sekä isoveljeni ja toinen isoveljeni sekä siskoni. Ja osallistuin leffalippujen takia, sillä olisi kiva nähdä se elokuva. Mutta jos en voita niin sitten ei voi mitään.<br />

Ja kohta pitää aina tehdä tällaisia aiheita kun tulee Viikon Vieras kilpailu.

Viikon vieras kilpailuista ei kannata eikä saa tehdä keskusteluja koska keskustelu palstat menisivät ihan tukkoon jos kaikki tekisivät vain viikon vieras tehtäviä:I.Yksinkertaisesti selitettynä ei löydä enää muuta kuin turhia keskusteluja jo joka viikon vieras tai viikon kupla kisasta tehdään aiheita joten älkää ruvetko sellaiseen!:$

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Usein osallistun noihin, mutta nyt jätän mieluummin paremmat mahdollisuudet niille, jotka lippuja tosissaan haluavat. Syystä, että itseäni tuo ei sinänsä kiinnosta, ilmaiseksi toki voisi käydä katsomassa, mutta ne kun käyvät vain Finnkinoon (taisi joku tommonen olla) ja täällä missä asun ei ole tuota kyseistä elokuvateatteria. Toki on elokuvateattereita, mutta ne ovat eri elokuvateattereita, joten matka jonnekin toiseen kaupunkiin ei maksaisi vaivaa ja se tulisi kalliimmaksi, kun nuo pari lippua.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:En ole vielä osallistunut, mutta kyllä osallistun vielä. Vai että leffalippuja... Ihan hyvä, vaikkei kovin arvokas palkinto.:)

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) Siis leffalippuja Myrsky-leffaan. Aion nähdä leffan vaikka olen 10!

Vierailija

Täällä missä asun ei ole elokuva-teattereita ja lähin on 1h ajomatkan ja 30min laivamatkan päässä. Mutta jos voitan niin voin antaa ne lahjaksi. Tosin en ole koskaan voittanut mitään joten tuskin nytkään :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat