Etittekö koskaan tietoa akupediasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minä e .siellä on paljon tietoa jonka tiedän jo esim. Akun veljenpojat ovat sudenpentuja jne.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

IRONMAIDEN 92 kirjoitti:Itse en ainakaan. En oikeen usko, että kovin moni muukaan sieltä kattoo &lt;br /&gt;<br />

Mutta se on ihan hyvä homma et se on olemas et saa mitallei :D

Ei sitä mitalien takia ole tehty, mä ainakin katson sieltä aina joskus jotakin tietoa.

No jee mää ihan luulinki et se on tehty (Viisastelija!)

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:

IRONMAIDEN 92 kirjoitti:Itse en ainakaan. En oikeen usko, että kovin moni muukaan sieltä kattoo &lt;br /&gt;<br />

Mitaleittenkos takia se on hyvä?Voi Voi siihen sitä ei kyllä ole tarkoitettu ystävä hyvä!ltse en ole etsiskellyt sieltä tietoa,mutta kyllähän minä,aina joskus selailen siellä jos löytyisi joku oikein hyvä tieto-paketti!:DWikipediasta etsin jos jotain tietoa tarvitsen,sillä sieltähän sitä löytyy!:)

Viisastele vähän lisää ! :D no en mää ainaskaan sieltä mitään eti ku lisään et saanmitallei :D No voisko asia olla loppuun käsitetly ? :D

Vierailija

Kerran vähän selailin. Ne jotka ovat hyvin tehtyjä artikkeleja, ovat taas liian pitkiä, eikä niitä ehdi lukea

Vierailija

no empä oikeastaan mitä nyt joskus harvoin jotain pientä. mut ei sieltä mitää oikee jaksa ettii kun on nii paljon kaikkii turhia aiheita

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

IRONMAIDEN 92 kirjoitti:Itse en ainakaan. En oikeen usko, että kovin moni muukaan sieltä kattoo <br />

Ei sitä mitalien takia ole tehty, mä ainakin katson sieltä aina joskus jotakin tietoa.

Vierailija

Todella harvoin. En varsinaisesti etsi sieltä mitään, tai no joskus. Mutta yleensä vain katselen sieltä jotain.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat