miksi vihaat kerhoja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minä en ainakaan vihaa

Sivut

Kommentit (18)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

maikki kirjoitti:1. Kaikki kerhot eivät ole pelkkää chattailyä. (Mistä te senkin keksitte?)

Käytin näköelimiäni, vahvistettuna piilolinsseillä. Mikäli kymmenien sivujen topicissa on pari aiheellista viestiä, se ei tee siitä ei-chattailyä.

maikki kirjoitti:2. Ne voivat hyvinkin olla Aku Ankkaan liittyviä. Jotkut ankistit haluavat ehkäpä keskustella samanhenkisen tutun porukan kanssa.

Sitä varten on foorumi. Täällä keskustellaan juuri samanhenkisten ihmisten kanssa, aihealueet on vain hajautettu homman helpottamiseksi.

maikki kirjoitti:3. Niitä ei kielletä keskustelusäännöissä.

Siellä ei myöskään kielletä Wonderia perustamasta seuranhakupalstaa.

Kaikkea ei yksinkertaisesti voida kieltää erikseen. Vai kuvittelitko listasta löytyvän kohdasta 2548 "Älä perusta ankka-kerhoja, jotka sisältävät spämmiä". Halleluuja. Sen sijaan yksinkertaisesti turhat viestit kielletään. Tämä kattaa suuren osa-alueen, muun muassa klubien viestit.

maikki kirjoitti:Ja lisäksi: Mitä ihmeen väliä sillä on muistuttaako keskustelu cahattia? Kuka välittää? Ei tarivitse lukea semmoisia keskustelua, otka eivät kiinnosta! Kuka teitä pakottaa lukemaan?!

Sitä väliä, että on olemassa kaksi eri asiaa: chat ja foorumi. Tämä on foorumi, eli tämä ei ole chat. Reaaliaikaiset keskustelut eivät kuulu foorumiin, tämä on fakta, joten alkakaahan uskoa vähitellen.

Minä välitän. Tämä on minunkin foorumi, meidän kaikkien. Jonkun on pakko vaikuttaa, ja onneksi en ole asiassa yksin. Samasta syystä en voi olla puuttumatta täysin idioottimaisiin topicceihin. Kukaan muu ei pakota lukemaan ja puuttumaan asiaan kuin oma järki, tunne ja moraali. Sekä kaikenlaiset periaatteet ynnä toivot paremmasta foorumista.

Vierailija

Kerhoja ei enää olla tehty vähään aikaan. eli mitä hyötyä on enää edes tehdä tällaisia keskusteluita? (kaikki ovat jo varmaan ottaneet opikseen)

Vierailija

Vihaan (jos tätä vihaksi voi kutsua ;)) niitä, koska ne eivät liity Aku Ankkaan, ja niistä tulee vaan spämmiä sivuille. Eli siksi niitä vihataan.

Vierailija

En minä niitä vihaa. Kerhot ovat vain lapsien ajanvietettä, vaikka minä en niissä käy ikinä. Olenhan minä lapsi, miksi minä en osallistuisi niihin? Siksi en osallistu niihin , koska en ole mitään kerhotyyppiä.

Ja nämä kerhot eivät selvästikkään liity Aku Ankkaan. Katsoin yhtä kerhoa ja yhtä chattailyä oli kaikki. Ja chattailyhän ei tänne sivustolle kuulu. Jos chattailla haluaa niin sitä varten on Windovs Live Messinger. Jos et tunne ketään ankkafania niin sitten ei voi mitään. Mutta jos tunnet niin on turha täällä Chattailla vaan mene suorinta tietä joko Windovs Live Messingeriin tai kipaiset hakemaan ystäväsi ja menette ulos haukkamaan raitista ilmaa.

Ja jos jostain syystä haluat loikoilla koneen äärellä ja kirjoittaa tänne: pyydän: Tee se niin kuin pitää. Keskustele Aku Ankasta ja lue akuankkaa jos ei ole muuta tekemistä, sillä niin nämä sivut eivät täyty turhasta moskasta.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tulin sitten noin viikon tauon jälkeen tänne ja saman tien alkaa pinna palaa, miksi teit samanlaisen aiheen näistä typeristä kerhoista, kun nettisivut osion ekalla sivulla on samantapainen aihe.

Kerho keskustelut ovat turhia samoin nämä tälläiset minkä teit. Nämä vain antavat mielihyvää trolleille ja sun muille, joka rohkaisee heitä keksimään uusia typeriä aiheita / jatkamaan vanhoja typeriä aiheita. Eli näillä heitätte vain lisää "vettä kiukaalle" ja autatte näitä rikkojia jatkamaan. Säännöt ovat selvät, ja hieman itse soveltaen ymmärtää, että nämä kerho keskustelut ovat turhia.

Miettikää siis tarkkaan ennenkuin avaatte uusia keskusteluja onko siitä hyötyä enemmän, kuin haittaa. Nyt pois nämä keskustelut ja parempia tilalle.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Olen samaa mieltä Akulaisen kanssa.

se kyllä ärsyttää kun siinä ei oleaku ankka juttua

Vierailija

Arnold ZwarzAnkka kirjoitti:En minä niitä vihaa. Kerhot ovat vain lapsien ajanvietettä, vaikka minä en niissä käy ikinä. Olenhan minä lapsi, miksi minä en osallistuisi niihin? Siksi en osallistu niihin , koska en ole mitään kerhotyyppiä.<br />

Ja nämä kerhot eivät selvästikkään liity Aku Ankkaan. Katsoin yhtä kerhoa ja yhtä chattailyä oli kaikki. Ja chattailyhän ei tänne sivustolle kuulu. Jos chattailla haluaa niin sitä varten on Windovs Live Messinger. Jos et tunne ketään ankkafania niin sitten ei voi mitään. Mutta jos tunnet niin on turha täällä Chattailla vaan mene suorinta tietä joko Windovs Live Messingeriin tai kipaiset hakemaan ystäväsi ja menette ulos haukkamaan raitista ilmaa. <br />

Ja jos jostain syystä haluat loikoilla koneen äärellä ja kirjoittaa tänne: pyydän: Tee se niin kuin pitää. Keskustele Aku Ankasta ja lue akuankkaa jos ei ole muuta tekemistä, sillä niin nämä sivut eivät täyty turhasta moskasta.

Puhut järkeä mutta jos tarkoitat chattailulla keskustelemista niin olet kyllä väärässä koska keskustelupalstathan on tehty juuri keskustelemista varten.

Vierailija

Haluaisin oikasita pari kohtaa:

1. Kaikki kerhot eivät ole pelkkää chattailyä. (Mistä te senkin keksitte?)

2. Ne voivat hyvinkin olla Aku Ankkaan liittyviä. Jotkut ankistit haluavat ehkäpä keskustella samanhenkisen tutun porukan kanssa.

3. Niitä ei kielletä keskustelusäännöissä.

Ja lisäksi: Mitä ihmeen väliä sillä on muistuttaako keskustelu cahattia? Kuka välittää? Ei tarivitse lukea semmoisia keskustelua, otka eivät kiinnosta! Kuka teitä pakottaa lukemaan?!

Vierailija

voitto99 kirjoitti:

Arnold ZwarzAnkka kirjoitti:En minä niitä vihaa. Kerhot ovat vain lapsien ajanvietettä, vaikka minä en niissä käy ikinä. Olenhan minä lapsi, miksi minä en osallistuisi niihin? Siksi en osallistu niihin , koska en ole mitään kerhotyyppiä.&lt;br /&gt;<br />

Ja nämä kerhot eivät selvästikkään liity Aku Ankkaan. Katsoin yhtä kerhoa ja yhtä chattailyä oli kaikki. Ja chattailyhän ei tänne sivustolle kuulu. Jos chattailla haluaa niin sitä varten on Windovs Live Messinger. Jos et tunne ketään ankkafania niin sitten ei voi mitään. Mutta jos tunnet niin on turha täällä Chattailla vaan mene suorinta tietä joko Windovs Live Messingeriin tai kipaiset hakemaan ystäväsi ja menette ulos haukkamaan raitista ilmaa. &lt;br /&gt;<br />

<br />

Puhut järkeä mutta jos tarkoitat chattailulla keskustelemista niin olet kyllä väärässä koska keskustelupalstathan on tehty juuri keskustelemista varten.

"chattailyllä" tarkoitin kylläkin sitä,että jotkut täältä sivuilta vain laittavat viestejä "meillä kävi tänään tosi typerästi. Koira karkasi ja mä sain sen kiinni" Sitten joku vastaa "jaa, no huono päivä kai oli, mutta mulla oli myös".

Jotkut myös kysyvät kuulumisia ihan keskenään sekä keskustelevat vain toistensa kanssa.

Vierailija

maikki kirjoitti:Haluaisin oikasita pari kohtaa:<br />

1. Kaikki kerhot eivät ole pelkkää chattailyä. (Mistä te senkin keksitte?)<br />

2. Ne voivat hyvinkin olla Aku Ankkaan liittyviä. Jotkut ankistit haluavat ehkäpä keskustella samanhenkisen tutun porukan kanssa.<br />

3. Niitä ei kielletä keskustelusäännöissä.<br />

<br />

Ja lisäksi: Mitä ihmeen väliä sillä on muistuttaako keskustelu cahattia? Kuka välittää? Ei tarivitse lukea semmoisia keskustelua, otka eivät kiinnosta! Kuka teitä pakottaa lukemaan?!

Meitä pakottaa lukemaan asiallisuus ja rehtiys. On ihan pakko nähdä, että mitä nyt taas. Ja jos välttämättä haluat osallistua johonkin kerhoon, niin tee se näitten sivujen ulkopuolella.

Ja se ei ole syy tehdä kerhoa että säännöissä ei lue niin.

Ylläpito odottaa että käyttäjät ymmärtävät säännöt ja painavat ne päähän. Ja jos oikein tarkkaan luet säännöt niin huomaat sieltä myös jonkun tekstin mikä liittyy kerhoihin. Ei aina välttämättä tarkoiteta että siinä pitää lukea: "kielletty kerhot".

Vaan eikö jo itse käyttäjän pitäisi oivaltaa että kerhot eivät kuulu tänne. Ja sitä en ainakaan ymmärrä että jos ylläpito poistaa yhden kerhon , niin te teette vain uusia. Eikö ole jo ilmiselvää että se on kielletty jos toimitus sen poistaa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat