A Ankan teema numero

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinka monella on teema numero 16 munaajan paluu?

jos on mitä piditte

Sivut

Kommentit (17)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla on kyseinen julkaisu. Mielestäni parhaita teemanumeroita, vaikka esimerkiksi KÄÄK! on parempi. Annan sille arvosanaksi ööh... No, vaikka 9. Ei sille vähempääkään oikein voi antaa:)

Vierailija

Ankka313 kirjoitti:Yksi parhaista teemoista oli juuri tuo 16 Munaajan paluu!Siinä oli lukuisia huipputarinoita,mainittakoon niistä nyt vaikka Kreivin salaisuus,joka miellytti minua,koska se oli Suomessa ennen julkaisematon tarina,sekä (minun mielestä maailman kolmanneksi parhaimman piirtäjän) Massimo De Vitan piirtämä.Siinä oli juuri sellaista hyvän tarinan ainesta :)<br />

Paras kirjan tarinoista oli kuitenkin Suomessa jo aikaisemmin julkaistu Miguelin Kauhujen kartano...Se oli oikeastaan ainoa tarina joka sai veren hyytymään ja hiukset pystyyn,heh.. ;) Siinä oli oikeasti jo vähän kauhutarinan tunnelmaa,toisin kuin missään muussa ankka"kauhu"tarinoissa..(ne ovat yleensä aika mamiksia),Kauhujen kartano ei ollut.Kauhujen kartano -tarinan lukemisessa jännitystä kuitenkin vähensi se,että olin jo lukenut tarinan aikaisemmin.Kauhujen kartano on jännityksensä vuoksi paras ankkojen kauhutarina!Toivottavasti samankaltaisia nähdään jatkossakin ja toivottavasti ilmestyy "Munaaja -trilogian" kolmas osa!<br />

Kauhuteemat ovat jouluteemojen ohella mielestäni teemanumeroiden parhaimmistoa!

Sori kun vielä kirjotan olen samaa mieltä sun kanssa

Vierailija

Itsekin nostaisin tämän teeman muiden yläpuolelle. Mainittavia tarinoita oli monta, kuten Sulojärven hirviö, jossa kuvailtiin hyvin järveä ja tunnelma oli hyvä, vaikka tiesin heti "syyllisen", Sitten ehkä yksi lempisarjoistani IKINÄ, eli 9,75 arvosaan yltänyt tarina Kauhujen kartano (Meikle, Miguel), on loistavine piirroksineen ja tunnelmineen aivan loistava kauhupaketti. Kliseitä ei ollut ja Akun typerät haamukeinot kerrankin oli hauskat. Miltein täydellinen kauhutarina tai tarina yleensä. Vähän erilainen tarina epäonnentarina Kultakuoriainen yllätti positiivisesti. Hassu ja hyvä, muttei nyt mikään erikoisen loistavakaan.

Lisäksi kaksi viimeistä tarinaa olivat myös hyviä, loput jäivät joko keskivertoon tai huonommaksi.

Vierailija

Yksi parhaista teemoista oli juuri tuo 16 Munaajan paluu!Siinä oli lukuisia huipputarinoita,mainittakoon niistä nyt vaikka Kreivin salaisuus,joka miellytti minua,koska se oli Suomessa ennen julkaisematon tarina,sekä (minun mielestä maailman kolmanneksi parhaimman piirtäjän) Massimo De Vitan piirtämä.Siinä oli juuri sellaista hyvän tarinan ainesta :)

Paras kirjan tarinoista oli kuitenkin Suomessa jo aikaisemmin julkaistu Miguelin Kauhujen kartano...Se oli oikeastaan ainoa tarina joka sai veren hyytymään ja hiukset pystyyn,heh.. ;) Siinä oli oikeasti jo vähän kauhutarinan tunnelmaa,toisin kuin missään muussa ankka"kauhu"tarinoissa..(ne ovat yleensä aika mamiksia),Kauhujen kartano ei ollut.Kauhujen kartano -tarinan lukemisessa jännitystä kuitenkin vähensi se,että olin jo lukenut tarinan aikaisemmin.Kauhujen kartano on jännityksensä vuoksi paras ankkojen kauhutarina!Toivottavasti samankaltaisia nähdään jatkossakin ja toivottavasti ilmestyy "Munaaja -trilogian" kolmas osa!

Kauhuteemat ovat jouluteemojen ohella mielestäni teemanumeroiden parhaimmistoa!

Vierailija

Ei ole sitä. Minulla on yksi teemanumero: Nro 5, Velhojen valtakunta. Siinä julkaistu Massimo De Vitan Pohjola-saaga on loistava. Se on yksi parhaista taskarin tarinoista.

Vierailija

Akulainen95 kirjoitti:Ei ole sitä. Minulla on yksi teemanumero: Nro 5, Velhojen valtakunta. Siinä julkaistu Massimo De Vitan Pohjola-saaga on loistava. Se on yksi parhaista taskarin tarinoista.

Niin se on munkin mielestä parhaimpia

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat