Vinkkejä uusille käyttäjille

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos haluaa profiilikuvan mene ensin omaan ankkaprofiiliin ja paina sitten sitä kohtaa missä profiilikuvan pitäisi olla ja sitten tulee vaihtoehtoja ja sitten vain valitset jonkun ja napsautat vaitsemaasi kuvaa. Kokeneemmat käyttäjät voivat laittaa tänne lisää vinkkejä.

Kommentit (8)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Totta, tämä on ihan hyvä keskustelu, ainakin juuri uusien käyttäjien kannalta. Tällä tavalla säästyy Foorumi-tilaa, siinä määrin, etteivät uudet käyttäjät tee uutta keskustelua, jos eivät tiedä jotakin asiaa. No, hyvä idea siis tämä, Voitto99. Minulla ei nyt ole mitään kysyttävää, kokeneempi käyttäjä kun olen, mutta kysyn teiltä mielipidettä siitä, että olisiko kiva, jos Urheiluvisailu-mitali näkyisi profiilissa. Minä ainakin haluaisin...:)

Vierailija

Minulla ei nyt ole mitään kysyttävää, kokeneempi käyttäjä kun olen, mutta kysyn teiltä mielipidettä siitä, että olisiko kiva, jos Urheiluvisailu-mitali näkyisi profiilissa. Minä ainakin haluaisin...

No ehkä se olisi hyvä että tuo näkyisiprofiilissa, vaikka minä en usein pelaile. En ole muuten ikinä pelaillutkaan täällä.

Varmaan on ihan hyviä pelejä. Minä veikkailen heh.

Vierailija

nostan tän et uuet käyttäjät saavat neuvvoja(oon huamauttanu tänään kolmekertaa SAMALLE tyypille!!!)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Arnold ZwarzAnkka kirjoitti:Minulla ei nyt ole mitään kysyttävää, kokeneempi käyttäjä kun olen, mutta kysyn teiltä mielipidettä siitä, että olisiko kiva, jos Urheiluvisailu-mitali näkyisi profiilissa. Minä ainakin haluaisin...<br />

<br />

No ehkä se olisi hyvä että tuo näkyisiprofiilissa, vaikka minä en usein pelaile. En ole muuten ikinä pelaillutkaan täällä.<br />

Varmaan on ihan hyviä pelejä. Minä veikkailen heh.

:D Ihmettelin, kun äkkiä katsoin, niin luulin, että olet matkinut minua ja kirjoittanut täysin samanlaisen viestinalun.:D No, en minäkään kauheasti pelaile, joskin jotakin visaa joskus harvemmin. Kannattaa kuitenkin kokeilla. Ihan hyviä ovat...:)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:Kysyn teiltä mielipidettä siitä, että olisiko kiva, jos Urheiluvisailu-mitali näkyisi profiilissa. Minä ainakin haluaisin...:)

Olishan se hyvä jos näkyisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat