ääli että nämä sivustot sulkeutuvat jo yhdeksältä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eikö niin?

Kommentit (13)

Vierailija

No en tiedä. Ei sitä kyllä tarvitsisi olla, mutta ainahan voi kirjoittaa esim ankkikseen ja siellä onkin vähän tasokkaampaa keskustelua kuin täällä...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ääli tosiaan!:D No, ei se minua hirveästi haittaa. Tämä sivusto on suunnattu ehkä myös vähän nuoremmille, eikä keskustelun aina-auki-asia olisi varmaan kovin hyvä, sillä se innostaisi ihmisiä olemaan ehkä vähän myöhään koneella. Omasta mielestäni sivusto menee ihan hyvään aikaan kiinni.:)

Vierailija

Onhan se "ääli". :D

No, niin kuin Akuhullu jo sanoi, niin jos sivustot olisivat auki myöhempään, niin ehkä lapset roikkuisivat vielä kauemmin koneella. Ihan hyvä se systeemi on ainakin minun mielstääni

Vierailija

Onhan se sääli, mutta täytyy muistaa että on koulua ja jos joku minun ikäinen lapsi olisi täällä vielä klo 21.00 jälkeenkin, niin menee yönukkumiset ihan muussiin. Jotenka ylläpito ajattelee vain meidän parasta. Mutta onhan täällä myös niitä 12-18 vuotiaita jotka haluaisivat olla näillä sivuilla yöhön asti,mutta se nyt ei vaan onnistu sillä täällä on lapsia ja toinen syy on myös se, että ylläpitäjilläkin on elämä. Ei heidän täällä koko 24 tuntia tarvi vuorokaudessa olla vahtimassa ketään.

Vierailija

Mielestäni 22 olisi parempi aika. Muutenkin ne alle 12 vuotiaat keksii muutakin tekemistä ysin jälkeen koneella.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

pöpi kirjoitti:Miten niin kiinni kyllä täällä voi käydä, mutta ei kirjoittaa keskusteluihin.

No joo, jos tarkkoja ollaan. Itseäni ei kyllä haittaa yhtään, vaikka sulkeutuukin yhdeksältä illalla nämä keskustelut.

Vierailija

Tuo aikaraja kello 21 tarkoittaa tosiaan, että keskusteluihin ei enää siltä päivältä voi sen jälkeen kirjoittaa. Mutta eivät nämä sivut muuten mene kiinni klo 21.00.

Vierailija

ihan hyvään aikaan menee kiinni kun en minä ainakaan halua olla yli kymmeneltä täällä mut ysil voisin mennä.(jos haluasin)=):-)

Vierailija

Onhan se harmillista,kun minulla on joka päivä kolmeen koulua,ja melkein joka päivä joku harrastus,joten en kerkeä olemaan yleensä kuin illalla koneella. :(

Puolen tunnin päästäkin pitäis muuten mennä soittotunnille. :)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Minä en saa olla koneella 9 jälkeen, siksi olen tyytyväinen.

Joo,niin minäkin:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat