Lukujärjestys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko uusi lukujärjestys hyvä?on se mun mielestä.toinen kysymys.ku sen on piirtänyt?mä tiedän sen mut katson ensin mitä vastaatte

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Itse en aio käyttää tätä koska löysin yhdestä Aku Ankasta toisen lukujärjestyksen ja se on nyt koulussa tällä hetkellä. Itse tuskin enää sitä lukkaria koulusta kotiin tuo mutta ehkä sitten keväällä kun tuomme tavarat koulusta kotiin taas kerran.

Vierailija

En aio käyttää, sillä minulla on jo lukujärjestys... itselläni on unelmalukkari, vain 28 tuntia viikossa kun viime lukkarissa oli 36 tuntia.

Vierailija

Ankka313 kirjoitti:Piirtäjä taisi olla Freddy Milton...

Eikös Miltonin lukkari tullut muutamia vuosia sitten. Jos sen olisi piirtänyt joku tunnettu piirtäjä se olisi kerottu, tuossa ei lukenut piirtäjästä mitään joten siksi veikkaan comicup studiota.

Vierailija

En edes kehtaa arvata kuka sen on piirtänyt, koska olen niin huono tunnistamaan piirtäjiä... Ja itse en kauheasti pidä lukkaristani, koska jotkut päivät alkavat (jo) kahdeksalta ja olen kauhean aamu-uninen. :)

Vierailija

aion käyttää sitä mutta en ole tutkaillut sitä tarkkaaan tai oikeastaan en ole katsonutkaan sitä niin en tiedä kuka sen piirtää

Vierailija

Lukujärjestys on turhan iso,kenellä nyt 15 tuntia koulua on?

Muuten lukujärjestys oli hyvä.

En tiedä lukujärjestyksen piirtäjää,mutta ainakaan Carl Barks se ei ole.

Vierailija

Lukujärjestys on muuten hyvä, mutta se on aivan liian iso minulle, koska minulla on koulua vain 25 tuntia viikossa. Saatan silti käyttää sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat