Minulta katoaa viestiejä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulla oli eilen jo tuhat viestiä mutta tänänn 899

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Tuo on kyllä aika ihmeellistä. (Varsinkin kun en olet ollut täällä ehkä viikkoon?) Uskoisin että tämä asia on vain pieni toimituksen virhe. Mutta jos tuo jatkuu, kannattaa lähettää palautetta toimiukseen ja pyytää vastausta. Ja kannattaa myös kysyä mistä tämä johtuu jos vakkapa toimituksella olisi sitä tietoa tuosta sinun ongelmastasi!

Vierailija

Enpä usko, että syynä olisi tekemiesi keskustelujen häviäminen. Ei niin voi hävitä yli 100 viestiä. Varmaankin joku bugi, niin kuin yleensä..

Vierailija

Hmmm... minä kirjoitin duck clubiin ainakin kymmenen viestiä eivätkä ne ole kadoneet vaikka duck club katosi. Uskon sen olevan järjestelmävirhe tai toimituksen moka.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyse on varmasti bugista, sillä olen minäkin kirjoittanut johonkin myöhemmin poistettuun keskusteluun, eikä minulta kuitenkaan ole vähentynyt yhtään viestejä.:)

Vierailija

Jokin bugi varmaan...Mutta viestejäsi ollaan saatettu poistaa sen takia, että ne ovat olleet turhia, mutta en ole varma. Outoa...

Vierailija

Luulisin sen olevan joku bugi, siskoltanikin oli kuulemma hävinnyt viestejä. Olisi parempi laskurit toimisivat tai että niitä ei olisi lainkaan:^).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat