voisko foruumeissa olla haku mistä voi etsiä tietyn keskustelun?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mun mielestä vois

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Minun mielestä sellainen haku pitäisi ehdottomasti olla näillä sivuilla, mutta kun nyt sitä ei vain satu olemaan. Näiltä sivuilta puuttuu paljon muutakin. Esimerkiksi vieraskirja, yksityisviestit, paremmat modet ja omassa Ankkaprofiilissa voisi olla aloitukset. Olisi mukavaa, jos näillä sivuilla olisi nuo mitä juuri luettelin.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Vois olla paljon muutakin kuten omassa profiilissa omat aloitukset, voisi paremmin seurata aihetta.

Afterdawnissakin on tuolla lailla, ja sellainen olisi ehdottomasti hyvä olla! Löytäisi aina aiheet, jotka on itse aloittanut.

<p />

Juu, toi olisi hyvä! Sitten se odotettu vieraskirja...näkisipä ainakin että ketkä profiileita katsoo...

Olen teidän kanssa samaa mieltä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Vois olla paljon muutakin kuten omassa profiilissa omat aloitukset, voisi paremmin seurata aihetta.

Afterdawnissakin on tuolla lailla, ja sellainen olisi ehdottomasti hyvä olla! Löytäisi aina aiheet, jotka on itse aloittanut.

Vierailija

Kyllä pitäisi olla kunnollinen haku. Mutta myös kunnolliset modet olisivat vielä parempi juttu. Sitten kolmantena tulee kaikki vieraskirjat ja yksityisviesti mahdollisuudet.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Juu, toi olisi hyvä! Sitten se odotettu vieraskirja...näkisipä ainakin että ketkä profiileita katsoo...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat