Aku Ankan nimet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa, monellako eri kielellä tiedätte Akun nimen.

Itse tiedän Aku Ankka (suomi), Kalle Anka (ruotsi), Donald Duck (englanti), Donaldus Anas (latina), Pato Donald (espanja), Paperino (italia), Andrés Önd (islanti), Andres And (tanska), Donald Duck (hollanti), Kaczor Donald (puola), Piilupart Donald (eesti), Donald Duck (ranska), Donald Duck (saksa) ja Pato Donald (portugali). Enemmänkin tietäisin mutta kirjaimet loppuvat kesken ja en tajua kieltä.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Aku Ankka(Suomi),Kalle Ankka(Ruotsi),Donald Duck(Englanti)

En siis tiiä kovin paljon Akun nimiä eri kielillä.

Laturi Tapio on tainnu kopsata nimet mini-taskarista.

Vierailija

Tiedän ainakin suomeksi, ruotsiksi, italiaksi, englanniksi ja tanskaksi. Muitakin olen tietenkin kuullut, mutta nämä ovat ne, mitkä ainakin muistan.

Vierailija

Tämänlainen keskustelu oli joskus kauan sitten... En tiedä hirveän monella (eikä kielet muutenkaan kiinnosta hirveästi).

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, aika monella kielellä tiedän. Olen luetellut ne muihin samantapaisiin keskusteluihin. Mutta nyt en tähän luettele, siksi, koska näitä aiheita on jo niin paljon.:)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Laturi Tapio kirjoitti:Kertokaa, monellako eri kielellä tiedätte Akun nimen.<br />

Itse tiedän Aku Ankka (suomi), Kalle Anka (ruotsi), Donald Duck (englanti), Donaldus Anas (latina), Pato Donald (espanja), Paperino (italia), Andrés Önd (islanti), Andres And (tanska), Donald Duck (hollanti), Kaczor Donald (puola), Piilupart Donald (eesti), Donald Duck (ranska), Donald Duck (saksa) ja Pato Donald (portugali). Enemmänkin tietäisin mutta kirjaimet loppuvat kesken ja en tajua kieltä.

Taisit kopioida nuo Akupediasta tai jostakin.

Vierailija

Aku Ankka (Suomi), Kalle Anka (Ruotsi) Donald Duck (Englanti), Paperino (Italia). Muita en tiedä. Muistaakseni..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat