Aku Ankan mukana tulevat tilauskortit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tilaatteko usein näillä jotain tavaraa, itse olen tilannut mm. kansioita ja kirjoja. Tilasin edellisen akkarin lukujärjestyksen mukana tulleella kortilla kirjan Temppelinherrojen Kätketty Kruunu ja Muita Don Rosan parhaita.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Tilaatteko usein näillä jotain tavaraa, itse olen tilannut mm. kansioita ja kirjoja. Tilasin edellisen akkarin lukujärjestyksen mukana tulleella kortilla kirjan Temppelinherrojen Kätketty Kruunu ja Muita Don Rosan parhaita.

6 kansiota

Vierailija

Enpä paljon ole tilannut,Aku paidan ja muutaman kansion.Täältä sivuilta tosin ollaan tilattu muutama näkkäri (näköispainos ;)) Ja sillä jäätelökupongilla ostin sen Aku jätskin,mutta eihän se ollut mikään tilausjuttu :)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Kansioita vain. Hukkuvatko nämä kirjojen tilauskortit postissa helpostikin? Laitetaanko ne kirjekuoreen?

Ei niitä ainakaan itse tarvi kuoreen laittaa, tuskin ne hukkuu helposti ainakin mulle on aina tullut kaikki mitä oon tilannut.

Vierailija

Olen tilannut kansioita ja sen Aku Ankka paidan ja aion tilata Kadonneen kirjaston vartijat, koska en omista sitä ja koska se on tosi halpaa tilata täältä kuin ostaa kaupasta.

Vierailija

Kansioita olen tilaillut.Muuta ei kannata tilata,paitsi jos "Roope setä maksaa postimaksut".Voihan kirjoja hakea kaupasta!

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Tilaatteko usein näillä jotain tavaraa, itse olen tilannut mm. kansioita ja kirjoja. Tilasin edellisen akkarin lukujärjestyksen mukana tulleella kortilla kirjan Temppelinherrojen Kätketty Kruunu ja Muita Don Rosan parhaita.

En oikeastaan...kerran tilasimme 3kpl kansioita, muuta ei olla ikinä tilattu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat