Tasakrin Teemanumero 7 - KÄÄK!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Omistatteko tai oletteko lukeneet tämän Teemanumeron? Itse omistan sen ja se on mielestäni yksi parhaista Teemanumeroista, siinä on monia legendaarisia tarinoita mm. Viitattaren ensiesiintyminen ja ensimmäinen ATP tarina, myös piirtäjäkaarti on loitava esim. Giovan Battista Carpi, Massimo De Vita ja Giorgio Cavazzano.

Kommentit (8)

Vierailija

Otsikkoon taisi tulla pieni kirjoitusvirhe,mutta eipä se mitään,niitä sattuu välillä :)

Nyt kuitenkin asiaan,

elikkä;

Teemanumero 7 ei ole minun suosikkini teemoista,ei yllä todellakaan top 5:een,mutta hyvä teema se on silti,niin kuin kaikki muutkin.Teemanumero on yksi parhaista julkaisuista.Parhaita mielestäni ovat joulu- ja kauhuteemat sekä Velhojen valtakunta,Kelmien kerho ja Hattutemppu,myös Banzai ja Nimeni on ankka,Aku Ankka,yltävät listassani korkealle,ja niiden jälkeen tulee sitten vasta Kääk!Kääkin taakse jäävät ainakin:Pala kakkua,Tutkivaa journalismia,Laki ja järjestys,Valkokankaan sankarit.

Teemassa nro 7 oli muistaakseni mukana myös Romano Scarpan huikea tarina:Ruotsalaiset tulitikut!Tai ainakin joku hyvä klassikko siinä Scarpalta oli.Antaisin arvosanaksi 9-,kirja oli siis huipputasoa,mutta koska muutkin teemat ovat superhyperhuipputasoa,se ei aivan yllä teemojen kirkkaimpaan kärkeen listallani...

Vierailija

Ankka313 kirjoitti:Otsikkoon taisi tulla pieni kirjoitusvirhe,mutta eipä se mitään,niitä sattuu välillä :)<br />

Nyt kuitenkin asiaan,<br />

elikkä;<br />

<br />

Teemanumero 7 ei ole minun suosikkini teemoista,ei yllä todellakaan top 5:een,mutta hyvä teema se on silti,niin kuin kaikki muutkin.Teemanumero on yksi parhaista julkaisuista.Parhaita mielestäni ovat joulu- ja kauhuteemat sekä Velhojen valtakunta,Kelmien kerho ja Hattutemppu,myös Banzai ja Nimeni on ankka,Aku Ankka,yltävät listassani korkealle,ja niiden jälkeen tulee sitten vasta Kääk!Kääkin taakse jäävät ainakin:Pala kakkua,Tutkivaa journalismia,Laki ja järjestys,Valkokankaan sankarit.<br />

Teemassa nro 7 oli muistaakseni mukana myös Romano Scarpan huikea tarina:Ruotsalaiset tulitikut!Tai ainakin joku hyvä klassikko siinä Scarpalta oli.Antaisin arvosanaksi 9-,kirja oli siis huipputasoa,mutta koska muutkin teemat ovat superhyperhuipputasoa,se ei aivan yllä teemojen kirkkaimpaan kärkeen listallani...

Siinä ei oo Ruotsalaiset Tulitikut tarinaa, se löytyy jostain erikoisnumerosta, siinä on kuitenkin yksi Scarpan tarina.

Vierailija

Omistin mutta vaidoin sen yhden mun kaverin kanssa eli olen tietysti lukenut sen mutta en siis omista sitä enään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat