Valmistautuminen huomiseen Vuoden käyttäjä: Finaaliin!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tänne kaikki jotka osallistuivat kilpailuun. Odottelen ensin kaikkia. Kun kaikki ovat tulleet, aloitetaan. EI SAA HAUKKUA TÄTÄ KESKUSTELUA!!!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Niin. Kilpailu saadaan aloittaa vasta kun Taikisfani ja Ankkarock ovat paikalla. Eihän sitä Vuoden Käyttäjä: Taikisfani vai Ankkarock kilpailua olla vielä pidetty?

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Huomenia (vaikka on ilta). Ehdokkaana edelleen ollaan. Finaalin pitäisi alkaa näillä minuuteilla.

Jee Salwer tulit takasin. :) Koska se finaali alkaa Aleksi? :D

Vierailija

SIRU05 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Huomenia (vaikka on ilta). Ehdokkaana edelleen ollaan. Finaalin pitäisi alkaa näillä minuuteilla.

Jee Salwer tulit takasin. :) Koska se finaali alkaa Aleksi? :D

Sitten kun Taikisfani ja Ankkarock ovat paikalla!

Sitten selviää kumpi heistä on vuoden käyttäjä 2008: Taikisfani vai Ankkarock? (en ole muuten nähnyt tätä Ankkarockia täällä, mutta olen kyllä lukenut viestejänsä ja on kyllä todella reilu tyyppi.

Ansaitsee paikkansa finaalissa!!

Vierailija

Sinä et tainut osallistua, mutta saat osallistua. Eli tässä kilpailussa voi voittaa tittelin: Vuoden käyttäjä!

Vierailija

ipu99 kirjoitti:Aleksi hei! Tekisitkö sen kisan huomenna koska tänään en pääse? Homenna kuudelta?!?!!

Ai. No tulet sitten mukaan huomenna.

PS. Olen tehnyt jo sen (Antteksi.)

Se ei tarkoita sitä että sinut diskataan. Olet edelleen mukana.

Vierailija

Oukkeli doukkeli, Leevi96! Muistan hyvin tuomareiden nimet: Aleksi010898, Leevi96, Ankkahirmu ja basistin mokoma.

Vierailija

Aleksi010898 kirjoitti:Sinä et tainut osallistua, mutta saat osallistua. Eli tässä kilpailussa voi voittaa tittelin: Vuoden käyttäjä!

Kiitos vain, mutta tuskin olen sivulla kilpailun ollessa käynnissä... Mukavaa kisaa teille ja onnea osallistujille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat