(5782122e-16f5-47da-8c3a-a38ef1ff8d1f) - 5782122e-16f5-47da-8c3a-a38ef1ff8d1f

Vierailija

This thread contains comments for topic "5782122e-16f5-47da-8c3a-a38ef1ff8d1f" (id=5782122e-16f5-47da-8c3a-a38ef1ff8d1f) which can be found in the [XXXX] portal.

Kommentit (15)

Vierailija

En aio katsoa kyseistä elokuvaa mutta olen kuullut että se on kuulemma erikoisen hyvä ja jollain tavoin hauskakin. Tykkään kuitenkin sen trailerista ja ihan ok:lta se leffa vaikuttikin.

Vierailija

En usko, että menen katsomaan elokuvaa. Se ei ole minun laatuiseni ja en pidä mistään koira elokuvista, mutta varmasti hyvä elokuva niille, jotka pitävät koiraelokuvista..

Vierailija

Ihan kelpo elokuva, vaikken itse yleensä tällaisista perustakaan. P.S. En ole Af1, mutta oma profiilini on rikki, joten älkää ihmetelkö. T:Salwer1st/

Vierailija

Kuulin eräältä tuon elokuvan jo katsoneelta, että se on hyvä kuulemma...Tuskin menen sitä katsomaan, mutta katsotaan nyt...:^/

Vierailija

Aivan ihana elokuva, sai itkeä ja nauraa naama punaisena.. Aivan ihana, suosittelen... Rakastan tuota elokuvaa, aivan täydellinen. Kandee katsoa.

Vierailija

Elokuva oli aivan Fantastiquel! Parempaa saa hakea! Hullu rehtori, pelästyneet keittiötädit, ilkeä opettaja, jättimäinen koira, pikkuinen tyttö, kauhean ruma punkkari, ilkeä äiti, kiroileva isosisko ja kiltti isä! Minusta alkoi tuntua että kiroileminen elokuvassa ei ole niin kauheaa. SUOSITTELEN!!! 10 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat