(2d8290a5-dde1-4dc8-8edf-ed948a9130cb) - 2d8290a5-dde1-4dc8-8edf-ed948a9130cb

Vierailija

This thread contains comments for topic "2d8290a5-dde1-4dc8-8edf-ed948a9130cb" (id=2d8290a5-dde1-4dc8-8edf-ed948a9130cb) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Tämä Akkari kuvastaa hienosti ja juuri oikealla tavalla kouluun paluuta. myös se, että siinä tuli lukujärjestys mukana (jota tosin en itse käyttänyt) antaa muistuttavan kuvan siitä kun koulut alkavat. Miguelin jatkis sen sijaan oli hauskin sarjakuva, todellinen ilopilleri.

Vierailija

Akkari oli excellent! Paras tarina oli klondiken poikia. Minusta Al Hubbardin tarina oli aika hauska, mutta jos vilkaisee koululaisten naamoja niin HUHHUH! Trooppista kultaa oli myös aika hauska. Karhukopla-tarina tyhmyydestä palkitaan, ei ollut kovin hauska.

Vierailija

Mainio lehti. Klondike-jatkis ja Barksin yksisivuinen olivat upeita. Olen myös kaipaillut näitä Touho-Kisumisu tarinoita. Johtosarja oli kelvollinen.

Vierailija

Juu, mennäämpä suoraan asiaan eli lehteen. Lehten ensimmäinen Feriolin tarina oli tavanomainen tarina. Se ei ollut lehden paras tarina, mutta ei se ollut huonoinkaan. Se oli liian tavanomainen minun makuuni, ja karhukoplaa oli tässä lehdessä hieman liikaa. Toinen Al Hubbardin tarina, jossa Touho touhoili opettajana oli viikon paras tarina. MInä pidän Al Hubbardista, ja olen aina pitänyt, mutta tämä tarina sai minut ihan villiintymään siitä. (Mutta ei se ihan päässyt kuiteskaan minun piirtäjät Top-5:seen) Sen jälkeen oli hauska Carl Barksin piirtämä vitsisarja Roopesta, joka oli todella hyvä. Hahahaaha....! Karhukoplan tarinasta en pitänyt ja oli viikon surkein tarina...sellaiset poissa! Viikon "huipennus" oli Miguelin piirtämä kelpo tarina ja jatkoa odotan innolla. Pidän Roopen menneisyydestä kovasti...

Vierailija

Arvioinpas hieman tämän viikon akkaria. Eli johtosarja ensin. Tjaa, Ferioli sopii paremmin piirtämään hiiriä kuin ankkoja, mutta tarina oli oikein mallikas. Arvosanaksi 8½. Touho tarina ei sitten ollutkaan enää niin hyvä kuin johtosarja. Al Hubbardista en nimittäin oikein pidä, ja se tiputtaa arvosanaa. Se jäikin 8. Karhukoplan tarinakin oli mielestäni viihdyttävä. Siitä kuitenkin puuttui se jokin ja arvosanaksi jäi 8+. Viimeinen tarina olikin tällä kertaa paras. Miguelin tarina vaikutti jännältä, ja odotan jo innolla seuraavaa akkaria. Arvosana 9-. Kokonaisarvosana jää sinne 8 pintaan, että tämän viikon akkari ollutkaan niin epäonnistunut. Vuoden keskitasoakkaria.

Vierailija

Jos nyt aloitetaan jälleen akkarin keskiarvolla, joka oli 7,31. Trooppista kultaa oli varsin tavanomainen. Erikoisinta oli se, että tarinassa oli yö. Varjot ja kuvaukset olivat hyviä, piirrokset myös. Tylsää, kun laitatte aivan liikaa Karhukopla tarinoita, tässäkin akkarissa kaksi. Jotain muutakin voisi olla... Tämä tarina oli kuitenkin keskiverto, mutta odottelin jotain enemmän kouluun liittyvää. Al Hubbardin piirrosjäljestä en kyllä pidä, mutta muuten Touho -tarina oli ihan sujuva TOUHO -klassikoksi. Kisumisun kommentit heittivät heti puolipistettä lisää, mutta jotenkin liian nopeasti käyvä ja sekavanolainen, mutta kelvollinen. Luulin, että tämä toinen KK -tarina olisi neljä sivuista pidempi, ainakin alku vaikutti sellaiselta 8-10 sivuiselta, mutta loppui lyhyeen. Uusi juoni-idea, joka ei osattu käyttää. Jotenkin vain sellainen "täytetarina", lehden huonoin. Sitten loistava jatko-sarjan ensimmäinen osa. Arvosanaksi annoin HUIKEAT 8,50, joita ei yleensä nähdä. Touko -sekku oli minulle aivan uudenlainen yllätys, mutta kiva ja uudenlainen. Juoni kulki sujuvasti eteenpäin ja vaikutti mielenkiintoiselta. Tiettyjä kohtia en ihan tajunnut mm. laivasanuunan tuptahtamista, mutta muuten loistokas avaus Miguelin, eli yhden lempipiirtäjäni, ellei Barksin jälkeen jopa parhaimman, piirroksilla koristelta. Loistavaa toimitus, varsinkin, jos se toinen (tai ehkä kolmas ;) osa pysyy hyvänä. Toivon niin. Jos jotakin kiinnostaa numerot, niin tarina järjestyksessä: Ferioli, 7,00, Hubbard, 7,00, Pèrez, 6,75, Miguel, 8,50 (osa yksi). Pidin myös Barksin yksisivuisesta, tulisiko jällein sellainen liite, jossa niitä on kymmeniä?

Vierailija

Feriolin piirtämä johtosarja oli minulle hienoinen pettymys. Se olisi saanut olla hieman koulupitoisempi, eikä juoni muutenkaan ollut huipputasoa...Touhotarina oli mielestäni aika huono, mutta syy ei ollut piirrostyylissä, vaan juonessa. Tosin ei Hubbardin piirrosjälki minun mielestäni mitään parasta kuitenkaan ole... Barksin yksisivuiset ovat aina hyviä, kuten tälläkin kerralla. Karhukoplajuttu oli mielestäni huono. Se oli liian lyhyt, liian arvattava ja tylsä. Parasta kuitenkin oli Miguelin piirtämän Roope-jutun ensimmäinen osa. Toivon hartaasti, että tarinassa on kolme osaa. Johtosarjalle annan 7½, Touhotukselle 6, yksisivuiselle 8, karhukoplalle 6- ja jatkikselle 8½ kokonaisuudessaan lehti oli 7+ tasoa. Eli varsin tyydyttävä kokonaisuus. Jatkiksen toista osaa tässä nyt vain odottelen...

Vierailija

Mielestäni lehti ei oikein ollut niiitä parhaimpia, mutta johtosarja oli ihan hyvä. Hubbardin "lapsekkaasta" tyylistä en oikein pidä ja huomasitteko muuten että sarjassa esiintyi ihmisiä? Tsot tsot! Miguelin tarina oli hyvä mutta harmi, että sen jatkoa pitää odottaa vielä 3 päivää. muuten aika tavallinen akkari, mutta hubbardia ei enään oikein usein näe.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat