Akkari n:o 33/2008

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olitte sarjoista, lukkarista ja piirtäjistä? Mun mielestä Feriolin sarja oli juoneltaan kympin luokkaa mutta piirtäminen oli perusferiolia koko tarina 9½, Hubbardin piirrostyyli on aika erikoinen mutta myös hyvä (Touhon kuvat mainioita). juoni ei ollut parhain mahdollinen. Koko tarinan arvosana 8½. Barksin vitsisarja oli kiva piristys. Perezin sarjassa oli melko hyvä juoni ja piirroksetkin yllättävän hyviä. Miguelin jatkista olen odottanutkin vuodesta 2005 jolloin ilmmestyi sarja "mystinen murtovarkaus". Piirrokset ovat ainakin mun mieleen ja aihe kiinnostava, eli hyvä loppu tiedossa.

Kommentit (12)

Vierailija

Ihan kelpo lehti mielestäni. Tuo Al Hubbardin sarja oli kyllä mahtava, vaikka sen aikaisemmin olinkin lukenut.

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:Hmm..Samanlainen keskustelut oli jo, ja laitoin sinne sen verran tekstiä, että en jaksa sitä enää kirjoittaa. Tai voisinhan kopioida sen, jos olen kerran, niin laiska.

Anteeksi kovasti! En ole ollut täällä pariin päivään enkä tiedä nettisivujen menosta mitään.

Vierailija

Hmm..Samanlainen keskustelut oli jo, ja laitoin sinne sen verran tekstiä, että en jaksa sitä enää kirjoittaa. Tai voisinhan kopioida sen, jos olen kerran, niin laiska.

Vierailija

Voitte käydä kattoon blogista, mitä mieltä oon. Ja sinne myös voi kirjoittaa, ettei tarvitse erikseen keskustelua tehdä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat