profiili kuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

vaihdatteko kuvia?jos niin kuinka tiheää tahtia

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

AZA kirjoitti: Heh. Vaikuttaa kivalta kissalta.

Mitä kuulenkaan, (ääh, siis, näenkään!) luuletko etten pitäisi yhteisistämme lukuhetkistä??? Kumpikin rakastetaan niitä enemmän ja vähemmän!

No ei. onhan se vähän rasittavaa kun ei raaski siirtää kissaparkaa joka vaan kehrää ja kehrää niiiin suloisesti...

Itte pitää vaan hakee toinen akkari, mikäs siinä.:)

Ja kissan silittäminen rentouttaa ja laukaisee kireyden : ), sanoo tohtori Sere närkästyneenä (siis minä), koska taas kissa tuli lehden päälle, mutta työpöydälle...mur.

Muistin juuri, että olen vaitanut yhden kerran tahallanikin kuvan sellaiseksi Roopeksi, joka seisoi päällään rahakasassa, mutta pidin sitä vain päivän kun kukaan eitunnistanut minua, ei Samikaan. (Joka on sekoittanut minut Kimiiiin ainakin kolme kertaa:@)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Melko usein tulee vaihdettua, koska haluan vaihtelua ja kenties mielialan mukaan. Tää nykyinen kuva on toistaiseksi niin hyvä, etten halua vaihtaa.

Vierailija

Olen vaihtanut profiili kuvan muutaman kerran. Minulla on ollut Hannu Hanhi kuva, karhu kuva ja tämä. Tällä hetkellä on vaikeuksia löytää uusi kuva, kun ei ole Kulta-Into Piin kuvaa! Sellainen pitäisi tulla kuva valikoimaan.

Vierailija

Minä en vain yksinkertaisesti pysty vaihtamaan tätä kuvaa! Se on ollut minulla aikojen alusta asti. Tai siis... siitä ajasta asti, kun rekisteröidyin näille sivuille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat