Pacô Rodriques

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä olette mieltä hänen piirostyylistään? Minusta se on oikein siistiä. Oikeastaan, jos sanotaan, niin hän piirtää Ankan todella söpösti.. Tai miten se nyt sanotaankaan. Hänen tyylinsä on sellaista mutkallisen omalaatuista (en nyt osaa selittää..) Pidän todella paljon hänen piirroksistaan ja listallani hän on Top-5 listalla.

Kommentit (14)

Vierailija

Rodriques on kyllä mainio piirtäjä, täytyy sanoa. Hänen piirtämiään sarjakuvia on kiva lukea, koska hänen piirrostyylinsä on niin "puhdasta" ja muista eroavaa. Hän kuuluu suosikkeihini.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Rodriguesilla on hyvä piirrostyyli, osaa piirtää sekä hiiriä että ankkoja. Arvosanaksi annan 9+

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Pacô Rodriques on hyvä piirtäjä, tai oikein hyvä piirtäjä. Hänen tarinoita on mukava lukea ja pidän hänen piirostyylistään. Hän ei ihan kuitenkään ylety huippu tasolle Rosan, Barksin ja Vicarin kanssa.

Vierailija

Ei kuulu suosikkeihini, liian mitään sanomaton piirrostyyli. Sopii ehkä paremmin Mikki-piirtäjäksi. Ei mahdu mun Top-20:een.

Vierailija

Rodriques on noussut minun Top-10 listalle tässä hiljattain ja on tehnyt minuun positiivisen vaikutuksen. Hyvä piirtäjä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat